Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Мистецтво як засіб оптимізації культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Онищук, І. А.
dc.date.accessioned 2020-03-10T09:38:29Z
dc.date.available 2020-03-10T09:38:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Онищук, І. А. Мистецтво як засіб оптимізації культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / І. А. Онищук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 196-200. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27476
dc.description.abstract Стаття присвячена висвітленню однієї з актуальних проблем сучасної вищої педагогічної освіти – підготовці фахівців дошкільної освіти, оскільки нині певною мірою саме від них залежатиме осучаснення підходів до освітнього процесу на першій освітній ланці. Зокрема, особлива увага зосереджена на значенні мистецтва як художньо-творчої діяльності у процесі формування культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. З огляду на це у публікації представлений аналіз праць фахівців у галузі культурології, мистецтвознавства, психології та педагогіки з окресленого питання, висвітлені основні аспекти мистецтва як феномена художньої культури, його поліфункціональність, що дає змогу певним чином з’ясувати шляхи формування досліджуваного явища. Також у публікації окреслені першочергові завдання та перспективи подальшого наукового пошуку. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the coverage of one of the topical issues of modern higher education – training of preschool education specialists, since today to a certain extent it will depend on them to modernize the approaches to the educational process at the first educational level. In particular, special attention is focused on the meaning of art in t he process of forming the culture of self-expression of future educators in pre-school institutions. In this regard, the publication presents an analysis of the works of experts in the field of culture studies, art studies, psychology and pedagogy on the above-mentioned question, highlights the main aspects of art as a phenomenon of artistic culture, its polyfunctionality, which enables to determine in a certain way ways of formation of the investigated phenomenon. The prior tasks and prospects for further scientific research are also outlined in the publication. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject культура ua
dc.subject мистецтво ua
dc.subject художня культура ua
dc.subject культура самовираження ua
dc.subject індивідуальна культура ua
dc.subject дослідницька культура ua
dc.subject педагогічна культура ua
dc.subject художньо-творча діяльність ua
dc.subject майбутні вихователі закладів дошкільної освіти ua
dc.subject culture ua
dc.subject artistic culture ua
dc.subject art ua
dc.subject self-expression culture ua
dc.subject individual culture ua
dc.subject research culture ua
dc.subject pedagogical culture ua
dc.subject artistic and creative activity ua
dc.subject future educators of pre-school institutions ua
dc.subject.classification 373.211.24 ua
dc.title Мистецтво як засіб оптимізації культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти ua
dc.title.alternative The value of art in the process of optimizing the culture of self-expression of future educators in pre-school institutions ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу