ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сліпчишин, Лідія Василівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-03-04T14:34:01Z | |
dc.date.available | 2020-03-04T14:34:01Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Сліпчишин, Л. В. Організаційно-педагогічні аспекти реалізації принципу наступності у професійній підготовці робітників / Л. В. Сліпчишин // Теоретико-методичні засади організації підготовки робітничих кадрів з професій, що користуються попитом на ринку праці : монографія. - К. : Педагогічна преса, 2013. - С. 95-120.. | ua |
dc.identifier.isbn | 978-966-644-358-1 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27428 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано сучасні вимоги до кваліфікації робочої сили і змісту освітньої діяльності професійно-технічного навчального закладу, теорію і практику управління якістю підготовки кадрів. З’ясовано, що однією з причин низької ефективності освітніх реформ є порушення принципу наступності. Розглянуто методологічні основи наступності та її зв'язок з досягненням рівнів кваліфікації майбутніми робітниками. Наведено вимоги та правила реалізації принципу наступності між загальноосвітньою і професійною підготовками, вплив вимог на функціональну компоненту педагогічної системи. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Педагогічна думка | ua |
dc.subject | наступність у професійній підготовці майбутніх робітників | ua |
dc.subject | наступність | ua |
dc.subject | професійна підготовка | ua |
dc.subject | кваліфікація | ua |
dc.subject | майбутній робітник | ua |
dc.subject | професійно-технічна освіта | ua |
dc.subject.classification | 377.3.09:331.522 | ua |
dc.title | Організаційно-педагогічні аспекти реалізації принципу наступності у професійній підготовці робітників | ua |
dc.type | Book chapter | ua |