ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Модестова, Т. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-02-21T14:42:41Z | |
dc.date.available | 2020-02-21T14:42:41Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Модестова, Т. В. Сучасні тенденції розвитку вищої освіти Великої Британії в контексті розбудови потенціалу університетів України / Т. В. Модестова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 164-170. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27398 | |
dc.description.abstract | У статті представлені результати дослідження сучасних тенденцій розвитку вищої освіти Великої Британії. Визначена доцільність здійснення відповідного наукового пошуку з урахуванням перспективи розбудови потенціалу вітчизняних закладів вищої освіти, державного стратегічного плану реформування та розвитку вітчизняної галузі вищої освіти, а також потенціалу фінансової підтримки з боку міжнародних грантодавців. На основі здійсненого аналізу проектної, законодавчої та академічної бази виокремлено та обґрунтовано такі сучасні тенденції розвитку вищої освіти Великої Британії, як інтернаціоналізація британських університетів (у розрізі англійської мови), інноваційність вищої освіти Сполученого Королівства, інститут лідерства вищої освіти Великої Британії, а також соціально-комунікативна компетенція випускників британської вищої школи. | ua |
dc.description.abstract | The results of the studying current trends of the UK higher education development are represented in the article. The relevance of the research completion based on perspectives for Ukrainian universities capacity building, state strategic planning on reformation and development of the Ukrainian higher school, as well as existing capacity for project funding on the part of international grantmakers has been justified. The following trends of the UK higher education development have been identified on the basis of the project, legislative and academic frameworks: internationalization of British universities in English language dimension, innovations in higher school of the United Kingdom, the UK higher education leadership as well as social and communicative competencies of the UK universities graduates. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | вища освіти | ua |
dc.subject | Велика Британія | ua |
dc.subject | сучасні тенденції розвитку | ua |
dc.subject | інтернаціоналізація | ua |
dc.subject | інновації | ua |
dc.subject | лідерство | ua |
dc.subject | соціально-комунікативна компетенція | ua |
dc.subject | higher education | ua |
dc.subject | Great Britain | ua |
dc.subject | current development trends | ua |
dc.subject | internationalization | ua |
dc.subject | leadership | ua |
dc.subject | social and communicative competencies | ua |
dc.subject.classification | 378.1 | ua |
dc.title | Сучасні тенденції розвитку вищої освіти Великої Британії в контексті розбудови потенціалу університетів України | ua |
dc.title.alternative | Current trends of the UK higher education development: Ukrainian universities capacity building dimension | ua |
dc.type | Article | ua |