Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сучасні тенденції розвитку вищої освіти Великої Британії в контексті розбудови потенціалу університетів України

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Модестова, Т. В.
dc.date.accessioned 2020-02-21T14:42:41Z
dc.date.available 2020-02-21T14:42:41Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Модестова, Т. В. Сучасні тенденції розвитку вищої освіти Великої Британії в контексті розбудови потенціалу університетів України / Т. В. Модестова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 164-170. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27398
dc.description.abstract У статті представлені результати дослідження сучасних тенденцій розвитку вищої освіти Великої Британії. Визначена доцільність здійснення відповідного наукового пошуку з урахуванням перспективи розбудови потенціалу вітчизняних закладів вищої освіти, державного стратегічного плану реформування та розвитку вітчизняної галузі вищої освіти, а також потенціалу фінансової підтримки з боку міжнародних грантодавців. На основі здійсненого аналізу проектної, законодавчої та академічної бази виокремлено та обґрунтовано такі сучасні тенденції розвитку вищої освіти Великої Британії, як інтернаціоналізація британських університетів (у розрізі англійської мови), інноваційність вищої освіти Сполученого Королівства, інститут лідерства вищої освіти Великої Британії, а також соціально-комунікативна компетенція випускників британської вищої школи. ua
dc.description.abstract The results of the studying current trends of the UK higher education development are represented in the article. The relevance of the research completion based on perspectives for Ukrainian universities capacity building, state strategic planning on reformation and development of the Ukrainian higher school, as well as existing capacity for project funding on the part of international grantmakers has been justified. The following trends of the UK higher education development have been identified on the basis of the project, legislative and academic frameworks: internationalization of British universities in English language dimension, innovations in higher school of the United Kingdom, the UK higher education leadership as well as social and communicative competencies of the UK universities graduates. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вища освіти ua
dc.subject Велика Британія ua
dc.subject сучасні тенденції розвитку ua
dc.subject інтернаціоналізація ua
dc.subject інновації ua
dc.subject лідерство ua
dc.subject соціально-комунікативна компетенція ua
dc.subject higher education ua
dc.subject Great Britain ua
dc.subject current development trends ua
dc.subject internationalization ua
dc.subject leadership ua
dc.subject social and communicative competencies ua
dc.subject.classification 378.1 ua
dc.title Сучасні тенденції розвитку вищої освіти Великої Британії в контексті розбудови потенціалу університетів України ua
dc.title.alternative Current trends of the UK higher education development: Ukrainian universities capacity building dimension ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics