Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методологічні підходи до професійного розвитку учителів початкової школи у системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Махновець, Ю. А.
dc.date.accessioned 2020-02-21T14:38:59Z
dc.date.available 2020-02-21T14:38:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Махновець, Ю. А. Методологічні підходи до професійного розвитку учителів початкової школи у системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти / Ю. А. Махновець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 157-164. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27397
dc.description.abstract У статті обґрунтовано методологічні підходи до професійного розвитку учителів початкової школи у системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти. Визначено такі методологічні підходи до професійного розвитку учителів початкової школи: особистісний, індивідуальний, діяльнісний, системний, андрагогічний, компетентнісний, акмеологічний. Їх реалізація сприятиме створенню сприятливих умов для професійного розвитку у системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти. Визначено методологічні основи професійного розвитку учителів початкової школи у системі методичної роботи, що реалізуються на таких методологічних принципах, як гуманізація, інноваційність індивідуалізація, партнерство, неперервність, системність, наступність та рефлексивність. ua
dc.description.abstract The article substantiates the methodological approaches to the professional development of primary school teachers in the system of methodological work of institutions of general secondary education. The following methodological approaches to the professional development of primary school teachers are defined: personal, individual, activity, systemic, andragogical, competence, acmeological. Their implementation will promote the creation of favorable conditions for professional development in the system of methodological work of institutions of general secondary education. The methodological foundations of professional development of primary school teachers in the system of methodological work, realized on such methodological principles as humanization, innovation individualization, partnership, continuity, systemicity, continuity and reflexivity are determined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійний розвиток ua
dc.subject учителі початкової школи ua
dc.subject методологія ua
dc.subject підхід ua
dc.subject методологічні підходи ua
dc.subject особистісний ua
dc.subject індивідуальний ua
dc.subject діяльнісний ua
dc.subject системний ua
dc.subject андрагогічний ua
dc.subject компетентнісний ua
dc.subject акмеологічний ua
dc.subject принципи ua
dc.subject professional development ua
dc.subject elementary school teachers ua
dc.subject methodology ua
dc.subject approach ua
dc.subject methodological approaches ua
dc.subject personal ua
dc.subject individual ua
dc.subject activity ua
dc.subject systemic ua
dc.subject andragogical ua
dc.subject competence ua
dc.subject acmeological ua
dc.subject principles ua
dc.subject.classification 373.3.37.015 ua
dc.title Методологічні підходи до професійного розвитку учителів початкової школи у системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти ua
dc.title.alternative The methodological approaches to the professional development of primary school teachers in the system of methodological work of institutions of general secondary education ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics