Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема розвитку інтелектуально-творчих здібностей у науковій літературі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лобода, О. Є.
dc.date.accessioned 2020-02-21T14:35:59Z
dc.date.available 2020-02-21T14:35:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Лобода, О. Є. Проблема розвитку інтелектуально-творчих здібностей у науковій літературі / О. Є. Лобода // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 153-157. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27396
dc.description.abstract У статті автором досліджено розвиток інтелектуально-творчих здібностей зарубіжними та вітчизняними філософами, педагогами, психологами, мистецтвознавцями. Доведено, що проблеми інтелекту та творчості хвилювали багатьох вчених, філософів, психологів, педагогів, мистецтвознавців, діячів культури. Розум та творчість людини філософи почали досліджувати ще з давніх часів. У кожну історичну епоху їх погляди змінювалися, в інтелектуальнотворчій галузі відбувалися нові відкриття. Автором доведено, що творчий рівень здібностей дає змогу на основі наявних знань і вмінь створювати нові, оригінальні продукти діяльності. Обмотивовано, що репродуктивна діяльність має елементи творчості, а творча діяльність неможлива без репродуктивної. Проблема розвитку інтелектуально-творчих здібностей вимагає аналізу всіх психологічних складників процесу інтелектуально-творчої діяльності, адже тільки через психологічну структуру діяльності можливе більш чітке визначення структури інтелектуально-творчих здібностей особистості. Окрім загальних творчих здібностей, педагоги-музиканти мають володіти спеціальними музичними здібностями. Для виявлення і розвитку творчих здібностей майбутніх педагогів-музикантів необхідне їх залучення до активної творчої діяльності. ua
dc.description.abstract In the article the author studies the development of intellectual and creative abilities by foreign and domestic philosophers, teachers, psychologists, art historians. It is proved that the problems of intellect and creativity were of concern to many scholars, philosophers, psychologists, educators, art historians, and cultural figures. The minds and creativity of human philosophers began to explore since ancient times. In each historical era, their views changed, in the intellectual and creative industry, new discoveries took place. The author has proved that creative level of abilities allows to create new, original products of activity on the basis of available knowledge and skills. It is motivated that reproductive activity has elements of creativity, and creative activity is impossible without reproductive. The problem of the development of intellectual and creative abilities requires an analysis of all the psychological components of the process of intellectual and creative activity, because only through the psychological structure of activity is possible a more precise definition of the structure of intellectual and creative abilities of the individual. In addition to general creative abilities, music teachers must have special musical abilities. To identify and develop the creative abilities of future music teachers, their involvement in active creative activity is required. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтелектуально-творчі здібності ua
dc.subject майбутні педагоги-музиканти ua
dc.subject музичні здібності ua
dc.subject intellectual and creative abilities ua
dc.subject future teachers-musicians ua
dc.subject musical abilities ua
dc.subject.classification 378.147.091.33-027.22:79 ua
dc.title Проблема розвитку інтелектуально-творчих здібностей у науковій літературі ua
dc.title.alternative Problem of development of intellectual- creative characteristics in scientific literature ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу