Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Навчання переказу художніх творів учнів початкових класів із порушеннями зору

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Купрас, В. В.
dc.date.accessioned 2020-02-21T12:07:11Z
dc.date.available 2020-02-21T12:07:11Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Купрас, В. В. Навчання переказу художніх творів учнів початкових класів із порушеннями зору / В. В. Купрас // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 148-153. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27387
dc.description.abstract Глибокі знання з мови,досконале володіння нею – одна з ознак високої культури й освіченості учнів сучасної української школи. Розвиток зв’язного мовлення учнів початкових класів із порушеннями зору має компенсаторне значення для формування особистості загалом. Це досягається шляхом систематичної роботи з уточнення й поглиблення розуміння слів, використання мовних засобів і наочності, вправ над словом, словосполученням, реченням. Включення в освітній процес усіх зазначених видів мовленнєвих дій дає змогу органічно поєднати процес опанування дітьми рідної мови із розвитком їхнього мовлення. Особливо інтенсивно робота над розвитком мислення і мовлення, навичок зв’язного усного викладу відбувається під час читання художніх творів. Читання оповідання завжди супроводжується переказом змісту прочитаного. Тільки систематична робота над усним зв’язним мовленням тренує учнів із порушеннями зору у швидкому і точному виборі слів і словосполучень під час переказу, формує навички зв’язного викладу думок. ua
dc.description.abstract Deep knowledge of a language, perfect language proficiency are one of the indicatives of high culture and education. The development of the coherent speech of the elementary schoolchildren with visual impairments has compensatory values for the formation of individuals in the whole. This is achieved through systematic work with clarification and better understanding of word definitions, the use of linguistic means and visual aids, exercises on a word, a phrase, a sentence. The inclusion of all these types of speech acts in the educational process gives the schoolchildren a possibility to organically combine the process of learning their native language along with the development of their speech. Particulary intensive work on the development of thinking and speech, skills of coherent oral presentation occurs during the reading of fiction books. Reading a story is always accompanied by a retelling of a content. Only systematic work on coherent oral speech helps children with visual impairments in the rapid and accurate selection of words and phrases during the translation, forms the skills of a coherent presentation of thoughts. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject зв’язне мовлення ua
dc.subject переказ художніх творів ua
dc.subject учні початкових класів ua
dc.subject учні з порушеннями зору ua
dc.subject діалогічна і монологічна форма мовлення ua
dc.subject компенсаторне значення ua
dc.subject корекційна спрямованість навчання ua
dc.subject coherent speech ua
dc.subject fiction books retelling ua
dc.subject elementary schoolchildren ua
dc.subject pupils with visual impairments ua
dc.subject dialogical and monologic forms of speech ua
dc.subject compensatory value ua
dc.subject corrective focus of education ua
dc.subject.classification 376-056.262.016:811.161.2 ua
dc.title Навчання переказу художніх творів учнів початкових класів із порушеннями зору ua
dc.title.alternative Teaching of fiction books retelling for the elementary schoolchildren with visual impairments ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу