У статті проведено аналіз освітньо-професійних програм підготовки майбутніх магістрів з управління навчальним закладом у Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця, Українській інженерно-педагогічній академії, Херсонському державному університеті, Національному університеті біоресурсів і природокористування України, який показав, що ситуація з підготовкою керівників закладів освіти в аспекті їхньої фінансово-економічної готовності до роботи значно погіршилася, демонструючи тенденції редукції.
Запропоновано розширити дисципліни авторськими модулями, що забезпечують когнітивну основу готовності майбутніх магістрів з управління навчальним закладом до фінансово-економічної діяльності: “Управління фінансовоекономічною діяльністю” – модулем “Підприємницька культура”, “Соціальна та екологічна безпека діяльності” – модулем “Страхування майна та відповідальності перед третіми особами”, “Управління трудовими ресурсами та змістом робіт” – модулем “Способи мотивації та стимуляції персоналу” та дисципліну “Керівник навчального закладу та психологія управління” – модулем “Психологія підприємництва”.
The article deals with the analysis of professional training programs for future masters in administration of educational institutions in Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics, Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy,
Kherson State University, National University of Bioresources and Natural Resources Use in Ukraine. The analysis showed that the training of heads of educational institutions in terms of their financial and economic readiness to work has significantly
deteriorated, demonstrating the tendency of reduction. We suggest courses should be expanded with certain modules to provide cognitive basis for the readiness of future
masters in administration of educational institutions for financial and economic activity, namely: the course “Management of Financial and Economic Activity” should include the module “Entrepreneurship Culture”, the course “Social and Ecological Safety” should involve the module “Property Insurance and Third Party Liability”, the course “Management of Labor Resources and Activity Content” should contain the module “Methods of Motivation and Stimulation of Personnel”, and the course “Head of Educational Establishment and Psychology of Management” should include the module
“Psychology of Entrepreneurship”.