Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Зміст і особливості формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземних мов

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Комар, А. О.
dc.date.accessioned 2020-02-18T12:13:03Z
dc.date.available 2020-02-18T12:13:03Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Комар А. О. Зміст і особливості формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземних мов / А. О. Комар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 127-131. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27348
dc.description.abstract У статті розглядається проблема формування іншомовної комунікативної компетентності учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Висвітлено необхідність перегляду вимог до сучасної професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Пpoвeдeно огляд наукових лінгвометодичних дocлiджeнь та визначено сутність, зміст і структуру іншомовної комунікативної компетентності як важливої складової частини професійної компетентності учителів іноземних мов. Розглянуто теоретичні підходи до вибору ефективних технологій, змісту і засобів навчання іноземної мови. Висвітлено необхідність розробки і теоретичного обґрунтування педагогічних умов формування іншомовної комунікативної компетентності учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Доведено, що використання практико-орієнтованих та особистісно-орієнтованих технологій підвищить ефективність навчального процесу і сприятиме успішному формуванню іншомовної комунікативної компетенції майбутніх вчителів іноземних мов. ua
dc.description.abstract The problem of forming foreign language communicative competence of foreign language teachers in the process of professional training has been outlined in the article. There has been highlighted the necessity to revise the requirements for modern professional training of future foreign language teachers. A review of linguistic and methodological research digests has been carried out and the contents, denotation and structure of foreign language communicative competence as an essential component of professional competence of foreign language teachers have been determined. Theoretical approaches to selection of effective technologies, content and means of teaching a foreign language have been considered. The necessity of development and theoretical thinking of pedagogical conditions for forming foreign language communicative competence of teachers of foreign languages in the process of professional preparation is highlighted. It is proved that the use of practice-oriented and person-oriented technologies will increase the efficiency of the educational process and will contribute to the successful formation of foreign language communicative competence of future foreign language teachers. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject іншомовна комунікативна компетентність ua
dc.subject професійний розвиток учителя ua
dc.subject майбутній учитель ua
dc.subject учителі іноземних мов ua
dc.subject professional training ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject foreign language communicative competence ua
dc.subject professional development of teachers ua
dc.subject future teacher ua
dc.subject teachers of foreign languages ua
dc.subject.classification 378.091.33:81’243 ua
dc.title Зміст і особливості формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземних мов ua
dc.title.alternative Contents and development peculiarities of foreign communicative competence of future teachers of foreign languages ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу