У статті проаналізовано особливості теоретичної і практичної підготовки студентів-філологів; засвоєння студентами теоретичних основ навчальних дисциплін професійного циклу і розумінні специфіки використання їх під час практичної діяльності. Методика проведення аналізу тексту; класифікація і уміння застосовувати позамовні (рухові) засоби виразності в процесі читання, мовлення (поза, жест, міміка); володіння засобами логіко-емоційної виразності читання для розкриття і передачі (відтворення) змісту тексту; засобами інтонаційної та стилістичної виразності мовлення, високим рівнем власної мовленнєвої культури; засобами визначення емоційної функції наголошених слів (емоційного заряду тексту); технологіями вирішення творчих перспективних завдань наскрізної словесної дії і аналізу тексту.
With professional activity the features of theoretical and practical preparation of students-philologists are analysed In the article; mastering by the students of theoretical bases of educational disciplines of professional cycle and understanding of specific of the use of them during practical activity. Methodology of realization of analysis of text; classification and ability to apply the different methods of expressiveness in the process of reading (pose, gesture, mimicry); possessing facilities of emotional expressiveness of reading for opening and transmission of maintenance of text; by facilities intonation by the high level of own speech culture; by facilities of determination of emotional function of the marked words (emotional charge of text); by technologies of decision of creative perspective tasks of verbal action and analysis of text.