Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Застосування компаративістики в історико-педагогічних дослідженнях

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Гук, Л. І.
dc.contributor.author Гаврилюк, М. В.
dc.date.accessioned 2020-02-17T08:28:10Z
dc.date.available 2020-02-17T08:28:10Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гук, Л. І. Застосування компаративістики в історико-педагогічних дослідженнях / Л. І. Гук, М. В. Гаврилюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 74-76. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27310
dc.description.abstract Статтю присвячено аналізу розвитку компаративістики як дисципліни, метою якої є виявлення зв’язків на основі зіставлення явищ одного чи різних історичних періодів. Автори прослідковують розвиток компаративістики, а також досліджують можливості застосування компаративістики в історично-педагогічних дослідженнях. Вивчення становлення та розвитку системи шкільної освіти у зарубіжних країнах та історичних постатей, діяльність яких мала значний вплив на формування освітніх систем, передбачає здійснення порівняльного аналізу на основі застосування історико-компаративного підходу до вивчення педагогічних явищ. Компаративний аналіз став настільки розповсюдженим методом наукового пізнання, що поступово формується база наукових досліджень у галузі компаративістики. Учені все частіше звертаються до вивчення досвіду за межами своєї країни, застосовуючи при цьому компаративний метод проведення досліджень як один із найефективніших прийомів вивчення зарубіжної дійсності. ua
dc.description.abstract The article deals with the analysis of the development of comparative studies as a discipline, the aim of which is defined as detection of relations on the basis of comparing phenomena of one or different historical periods. The authors retrace the comparative studies development and also explore the possibilities of comparative studies usage while doing historical-pedagogical research. The study of the formation and development of the school education system in foreign countries and historical figures, whose activities had a significant impact on the formation of educational systems, involves, first of all, the implementation of comparative analysis based on the use of historical comparative approach to the study of pedagogical phenomena. The comparative analysis became so widespread method of scientific knowledge, gradually formed the basis of scientific research in the field of comparative studies. Scientists are increasingly turning to studying experiences outside their country, using the comparative method of conducting research as one of the most effective methods of studying foreign reality. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компаративістика ua
dc.subject ретроспектива розвитку ua
dc.subject історико-педагогічні дослідження ua
dc.subject шкільна освіта ua
dc.subject освітні системи ua
dc.subject порівняльний аналіз ua
dc.subject історико-компаративний підхід ua
dc.subject педагогічні явища ua
dc.subject comparative studies ua
dc.subject development retrospective review ua
dc.subject historical-pedagogical research ua
dc.subject school education ua
dc.subject educational systems ua
dc.subject comparative approach ua
dc.subject historical comparative approach ua
dc.subject pedagogical phenomena ua
dc.subject.classification 37.012 ua
dc.title Застосування компаративістики в історико-педагогічних дослідженнях ua
dc.title.alternative The possibilities of comparative studies usage while doing historical-pedagogical research ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics