Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Мистецький контекст сучасних підручників української літератури для 10 класу як засіб реалізації культурологічного підходу в шкільній літературній освіті

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гоголь, Н. В.
dc.date.accessioned 2020-02-14T13:10:54Z
dc.date.available 2020-02-14T13:10:54Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гоголь, Н. В. Мистецький контекст сучасних підручників української літератури для 10 класу як засіб реалізації культурологічного підходу в шкільній літературній освіті / Н. В. Гоголь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 57-61. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27301
dc.description.abstract In the article the didactic and methodical potential of the modern textbooks of Ukrainian literature for Grade 10 (Level of the standard, 2018) is considered for the analysis of implementation the recommendation rubric “Artistic Context” within the project “Art – it’s the realization of dreams” that has held with the assistance of the British Council in Ukraine. The main attention is paid to the problem of culturological approach as a conceptual basis of the school literary education modernization. It is proved that the fundamental ideas of the culturological approach in the process of Ukrainian literature studying are consistently realized in the literary-critical materials, methodical apparatus and illustrative materials of Ukrainian literature textbooks for Grade 10, recommended by Ministry of Education and Science of Ukraine. The principles of implementation the recommendation rubric “Artistic Context” are analyzed in the context of this problem. ua
dc.description.abstract У статті у рамках реалізації проекту “Мистецтво – здійснення мрій”, що відбувся за сприяння Британської Ради в Україні, розглянуто дидактико-методичний потенціал чинних підручників української літератури для 10 класу (рівень стандарту, 2018) на предмет утілення рекомендаційної рубрики “Мистецький контекст”. Акцентовано на проблемі культурологічного підходу як концептуальній основі модернізації змісту шкільної літературної освіти. Доведено, що засадничі ідеї культурологічного підходу в процесі вивчення української літератури послідовно реалізовано у літературно-критичному матеріалі, методичному апараті, ілюстративному матеріалі підручників української літератури для 10 класу, рекомендованих МОН України. Проаналізовано принципи втілення рекомендаційної рубрики “Мистецький контекст” у розрізі означеної проблеми. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject Ukrainian literature ua
dc.subject culturological approach ua
dc.subject school textbook ua
dc.subject artistic context ua
dc.subject awareness and self-expression in the sphere of culture ua
dc.subject reader competence ua
dc.subject art of painting ua
dc.subject українська література ua
dc.subject культурологічний підхід ua
dc.subject шкільний підручник ua
dc.subject мистецький контекст ua
dc.subject обізнаність та самовираження у сфері культури ua
dc.subject читацька компетентність ua
dc.subject мистецтво живопису ua
dc.subject.classification 373.5.016:[821.161.2:7](075) ua
dc.title Мистецький контекст сучасних підручників української літератури для 10 класу як засіб реалізації культурологічного підходу в шкільній літературній освіті ua
dc.title.alternative Artistic context of the modern textbooks of Ukrainian literature for grade 10 as the means of the culturological approach realization in school literary education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу