ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гоголь, Н. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-02-14T13:10:54Z | |
dc.date.available | 2020-02-14T13:10:54Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Гоголь, Н. В. Мистецький контекст сучасних підручників української літератури для 10 класу як засіб реалізації культурологічного підходу в шкільній літературній освіті / Н. В. Гоголь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 57-61. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27301 | |
dc.description.abstract | In the article the didactic and methodical potential of the modern textbooks of Ukrainian literature for Grade 10 (Level of the standard, 2018) is considered for the analysis of implementation the recommendation rubric “Artistic Context” within the project “Art – it’s the realization of dreams” that has held with the assistance of the British Council in Ukraine. The main attention is paid to the problem of culturological approach as a conceptual basis of the school literary education modernization. It is proved that the fundamental ideas of the culturological approach in the process of Ukrainian literature studying are consistently realized in the literary-critical materials, methodical apparatus and illustrative materials of Ukrainian literature textbooks for Grade 10, recommended by Ministry of Education and Science of Ukraine. The principles of implementation the recommendation rubric “Artistic Context” are analyzed in the context of this problem. | ua |
dc.description.abstract | У статті у рамках реалізації проекту “Мистецтво – здійснення мрій”, що відбувся за сприяння Британської Ради в Україні, розглянуто дидактико-методичний потенціал чинних підручників української літератури для 10 класу (рівень стандарту, 2018) на предмет утілення рекомендаційної рубрики “Мистецький контекст”. Акцентовано на проблемі культурологічного підходу як концептуальній основі модернізації змісту шкільної літературної освіти. Доведено, що засадничі ідеї культурологічного підходу в процесі вивчення української літератури послідовно реалізовано у літературно-критичному матеріалі, методичному апараті, ілюстративному матеріалі підручників української літератури для 10 класу, рекомендованих МОН України. Проаналізовано принципи втілення рекомендаційної рубрики “Мистецький контекст” у розрізі означеної проблеми. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | Ukrainian literature | ua |
dc.subject | culturological approach | ua |
dc.subject | school textbook | ua |
dc.subject | artistic context | ua |
dc.subject | awareness and self-expression in the sphere of culture | ua |
dc.subject | reader competence | ua |
dc.subject | art of painting | ua |
dc.subject | українська література | ua |
dc.subject | культурологічний підхід | ua |
dc.subject | шкільний підручник | ua |
dc.subject | мистецький контекст | ua |
dc.subject | обізнаність та самовираження у сфері культури | ua |
dc.subject | читацька компетентність | ua |
dc.subject | мистецтво живопису | ua |
dc.subject.classification | 373.5.016:[821.161.2:7](075) | ua |
dc.title | Мистецький контекст сучасних підручників української літератури для 10 класу як засіб реалізації культурологічного підходу в шкільній літературній освіті | ua |
dc.title.alternative | Artistic context of the modern textbooks of Ukrainian literature for grade 10 as the means of the culturological approach realization in school literary education | ua |
dc.type | Article | ua |