Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Власенко, О. М.
dc.date.accessioned 2020-02-14T13:01:22Z
dc.date.available 2020-02-14T13:01:22Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Власенко, О. М. Аксіологічний портрет старшокласника / О. М. Власенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 44-47. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27297
dc.description.abstract In the article, the author raises the problem of the formation of civic values of high school students, emphasizes the necessity of studying the dynamics of system changes in the process of formation of students' civic values in the period of society’s transformation. The author notes that the problem of forming of high school students’ civic values nowadays is determined by the leading in the process of formation of the younger generation and the preparation of high school students for life and activity in a civil society; investigates the factors influencing the growth of civic values of high school students; defines characteristic features of the process of forming an active civic position in terms of early youth. The author notes that nowadays the generally recognized need for civic education of young people will ensure the attraction of high school students to a society, will give the young person a specific amount of knowledge, form valuable priorities, create opportunities for acquiring certain personal qualities. The article describes favorable conditions for the formation of the civic values of high school students and highlights the peculiarities of the formation of the intellectual, motivational, volitional, practical and reflexive spheres of them. ua
dc.description.abstract У статті автор порушує проблему формування громадянських цінностей учнів старших класів, наголошує на необхідності дослідження динаміки системних змін у процесі формування громадянських цінностей школярів у період трансформацій суспільства. Автор зазначає, що проблема формування громадянських цінностей старшокласників сьогодні є провідною у процесі становлення нового покоління та в підготовці старшокласників до життя й діяльності в громадянському суспільстві, досліджує чинники впливу зростання громадянських цінностей школярів, визначає характерні особливості процесу формування активної громадянської позиції з точки зору раннього юнацького віку. Автор зазначає, що зараз загальновизнана необхідність громадянського виховання молоді забезпечить залучення особистості старшокласника до соціуму, дасть молодій людині конкретний багаж знань, сформує ціннісні пріоритети, створить можливості для набуття певних особистісних якостей. У статті викладено сприятливі умови для становлення громадянських цінностей учнів старших класів та виділено особливості формування інтелектуальної, мотиваційної, вольової, практичної та рефлексивної сфер школяра. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject civil society ua
dc.subject civic education ua
dc.subject active civic position ua
dc.subject civic values ua
dc.subject students ua
dc.subject educational institution ua
dc.subject громадянське суспільство ua
dc.subject громадянськість ua
dc.subject громадянська освіта ua
dc.subject громадянське виховання ua
dc.subject активна громадянська позиція ua
dc.subject громадянські цінності ua
dc.subject школярі ua
dc.subject освітній заклад ua
dc.subject.classification 378.147 ua
dc.title Аксіологічний портрет старшокласника ua
dc.title.alternative Axiological portrait of high school students ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу