Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема форм організації навчання та оптимального режиму роботи школи у рецепції педагогів початку XX століття

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вихрущ, В. О.
dc.date.accessioned 2020-02-13T14:03:59Z
dc.date.available 2020-02-13T14:03:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Вихрущ, В. О. Проблема форм організації навчання та оптимального режиму роботи школи у рецепції педагогів початку XX століття / В. О. Вихрущ // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 37-43. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27278
dc.description.abstract У статті розглядається ідея вдосконалення режиму роботи школи шляхом зміни форм організації навчання. На противагу класичному підходу форми організації навчання розглядаються у контексті інноватики початку ХХ століття, яка здійснювалася шляхом широкого експериментування, створення дослідних шкіл, педагогічних лабораторій. Педагоги-експериментатори виступали проти дійсної однотипної загальної освіти, коли логічна єдність і цілісність класів були повністю втрачені, жоден предмет не полегшує засвоєння іншого, кожен предмет існує сам собою, а вчитель не стільки викладає, скільки підтягає і балансує між різними групами своїх учнів. Завдання інноваційних пошуків у цій проблемі – спиратися в класі на індивідуальну і спільну творчість, досягати взаємопорозуміння із вихованцями. У статті охарактеризовані ідеї семестрової системи у середній школі Ф. І. Павлова і П. Гезеля, система предметних класів П. Ф. Каптерєва і А. Ф. Масловського, піврічна класна система М. П. Нечаєва, абсолютне учіння Ю. О. Стовік і К. П. Яновського, позашкільні екзаменаційні комісії М. В. Кашина. ua
dc.description.abstract The article considers the idea of improving the school's work regime by changing the forms of training organization. Contrary to the classical approach, the form of organization of training is considered in the context of the innovation of the early twentieth century, which was carried out through extensive experimentation, the creation of research schools, pedagogical laboratories. Experimental educators opposed the existing general education of the same type, when the logical unity and integrity of the classes were completely lost, no object facilitates the assimilation of another, each subject exists by itself, and the teacher does not teach much, how much he pulls and balances between different groups of his disciples. The task of innovative searches in this problem is to rely on the individual and collective creativity in the classroom, to achieve mutual understanding with the pupils. The article describes the idea of semester system in high school F. I. Pavlov and P. Hezel, the system of subject classes P. F. Kaptereva and A. F. Maslovsky, the semi-annual class system M. P. Nechayev, the absolute teaching Yu. O. Stovik and K. P. Yanovsky, extracurricular examinations of M. V. Kashin. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject форма організації навчання ua
dc.subject режим роботи школи ua
dc.subject інноватика ua
dc.subject семестрова система навчання ua
dc.subject система предметних класів ua
dc.subject піврічна класна система ua
dc.subject абсолютне учіння ua
dc.subject позашкільні екзаменаційні комісії ua
dc.subject form of organization of studies ua
dc.subject the mode of work of school ua
dc.subject innovation ua
dc.subject semester training system ua
dc.subject system of subject classes ua
dc.subject semi-annual class system ua
dc.subject absolute study ua
dc.subject extracurricular examinations ua
dc.subject.classification 378.147 ua
dc.title Проблема форм організації навчання та оптимального режиму роботи школи у рецепції педагогів початку XX століття ua
dc.title.alternative The problem of forms of organization of training and the optimal mode of school work at the reception of teachers of the early twentieth century ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу