ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Вихрущ, В. О.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-02-13T14:03:59Z | |
dc.date.available | 2020-02-13T14:03:59Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Вихрущ, В. О. Проблема форм організації навчання та оптимального режиму роботи школи у рецепції педагогів початку XX століття / В. О. Вихрущ // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 37-43. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27278 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається ідея вдосконалення режиму роботи школи шляхом зміни форм організації навчання. На противагу класичному підходу форми організації навчання розглядаються у контексті інноватики початку ХХ століття, яка здійснювалася шляхом широкого експериментування, створення дослідних шкіл, педагогічних лабораторій. Педагоги-експериментатори виступали проти дійсної однотипної загальної освіти, коли логічна єдність і цілісність класів були повністю втрачені, жоден предмет не полегшує засвоєння іншого, кожен предмет існує сам собою, а вчитель не стільки викладає, скільки підтягає і балансує між різними групами своїх учнів. Завдання інноваційних пошуків у цій проблемі – спиратися в класі на індивідуальну і спільну творчість, досягати взаємопорозуміння із вихованцями. У статті охарактеризовані ідеї семестрової системи у середній школі Ф. І. Павлова і П. Гезеля, система предметних класів П. Ф. Каптерєва і А. Ф. Масловського, піврічна класна система М. П. Нечаєва, абсолютне учіння Ю. О. Стовік і К. П. Яновського, позашкільні екзаменаційні комісії М. В. Кашина. | ua |
dc.description.abstract | The article considers the idea of improving the school's work regime by changing the forms of training organization. Contrary to the classical approach, the form of organization of training is considered in the context of the innovation of the early twentieth century, which was carried out through extensive experimentation, the creation of research schools, pedagogical laboratories. Experimental educators opposed the existing general education of the same type, when the logical unity and integrity of the classes were completely lost, no object facilitates the assimilation of another, each subject exists by itself, and the teacher does not teach much, how much he pulls and balances between different groups of his disciples. The task of innovative searches in this problem is to rely on the individual and collective creativity in the classroom, to achieve mutual understanding with the pupils. The article describes the idea of semester system in high school F. I. Pavlov and P. Hezel, the system of subject classes P. F. Kaptereva and A. F. Maslovsky, the semi-annual class system M. P. Nechayev, the absolute teaching Yu. O. Stovik and K. P. Yanovsky, extracurricular examinations of M. V. Kashin. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | форма організації навчання | ua |
dc.subject | режим роботи школи | ua |
dc.subject | інноватика | ua |
dc.subject | семестрова система навчання | ua |
dc.subject | система предметних класів | ua |
dc.subject | піврічна класна система | ua |
dc.subject | абсолютне учіння | ua |
dc.subject | позашкільні екзаменаційні комісії | ua |
dc.subject | form of organization of studies | ua |
dc.subject | the mode of work of school | ua |
dc.subject | innovation | ua |
dc.subject | semester training system | ua |
dc.subject | system of subject classes | ua |
dc.subject | semi-annual class system | ua |
dc.subject | absolute study | ua |
dc.subject | extracurricular examinations | ua |
dc.subject.classification | 378.147 | ua |
dc.title | Проблема форм організації навчання та оптимального режиму роботи школи у рецепції педагогів початку XX століття | ua |
dc.title.alternative | The problem of forms of organization of training and the optimal mode of school work at the reception of teachers of the early twentieth century | ua |
dc.type | Article | ua |