Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Складності адаптації іноземних студентів до навчання в українських закладах вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондаренко, Л. М.
dc.contributor.author Артьомова, О. І.
dc.date.accessioned 2020-02-13T13:58:49Z
dc.date.available 2020-02-13T13:58:49Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бондаренко, Л. М. Складності адаптації іноземних студентів до навчання в українських закладах вищої освіти / Л. М. Бондаренко, О. І. Артьомова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 33-37. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27277
dc.description.abstract У статті досліджуються адаптаційні процеси входження в навчальний процес іноземних студентів, які приїхали на навчання в українські ЗВО. У нових умовах проживання їм необхідно змінювати роками вироблені й засвоєні соціальні реакції й форми активності та терміново засвоювати нові навички та знання, які дозволять їм співіснувати з представниками іншої культури. Під соціальною адаптацією іноземних студентів до країни їх навчання автори розуміють процес засвоєння та визнання ними цінностей, норм і вимог нового соціального середовища й стереотипів людської поведінки. Автори доводять, що за умов правильного підходу до організації адаптаційного процесу значно зростає мотивація до оволодіння майбутньою спеціальністю. При цьому розглядаються три фактори успішної адаптації: соціокультурний, соціокомунікативний, соціопобутовий, які дозволяють значно скоротити процес уходження іноземних студентів в освітній простір українських ЗВО. ua
dc.description.abstract The article examines the adaptation processes of entering into the educational process of foreign students who came to attend Ukrainian universities. In the new housing conditions they need to change their social reactions and activity forms, well established and adopted for years, and to acquire urgently new skills and knowledge that will give them a possibility to coexist with other culture representatives. By foreign students’ social adaptation to the country of education the authors mean the process of adaptation and acceptance of values, new social environment requirements and standards, and human behavior stereotypes. The authors prove that with the right approach to the adaptation process organization, the motivation to master the future specialty increases significantly. At the same time, three factors of successful adaptation are considered: sociocultural, sociocommunicative, and social, which can significantly reduce the entry process of foreign students into the educational space of Ukrainian universities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject адаптація ua
dc.subject соціальна адаптація ua
dc.subject іноземні студенти ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject соціокультурний ua
dc.subject соціокомунікативний ua
dc.subject соціопобутовий ua
dc.subject мова країни навчання ua
dc.subject культурний багаж особистості ua
dc.subject adaptation ua
dc.subject social adaptation ua
dc.subject foreign students ua
dc.subject motivation ua
dc.subject sociocultural ua
dc.subject sociocommunicative ua
dc.subject social ua
dc.subject country of education language ua
dc.subject cultural background of the person ua
dc.subject.classification 378.4:378.014.25 ua
dc.title Складності адаптації іноземних студентів до навчання в українських закладах вищої освіти ua
dc.title.alternative Adaptation difficulties of foreign students when attending Ukrainian universities ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу