Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Етапи процесу навчання техніки катання на роликових ковзанах

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ткачук, В. П.
dc.contributor.author Постернак, С. В.
dc.contributor.author Кізло, В. І.
dc.date.accessioned 2020-02-07T08:02:46Z
dc.date.available 2020-02-07T08:02:46Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Ткачук, В. П. Етапи процесу навчання техніки катання на роликових ковзанах / В. П. Ткачук, С. В. Постернак, В. І. Кізло // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 5 К (113). - С. 308-314. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27194
dc.description.abstract В статті окреслено особливості процесу навчання техніки катання на роликових ковзанах молодших школярів. Авторами вказується, що Т. Круцевич (2008), О. Гурба (2010) досліджували оздоровче та виховне значення катання на роликових ковзанах; Н. Силаєв (2011), А. Худияш (2013) подали характеристику напрямів катань на роликах, інвентарю та обладнання, вибору місця для заняття; А.М. Докторевич (2001) визначив критерії техніки бігу на роликових ковзанах, а С.В. Романов (2009) розробив методику навчання основним елементам фігурного катання на роликах. Водночас, у вітчизняній науково-методичній літературі недостатню теоретично обґрунтувано цілісну структуру процесу навчання техніки катання на роликових ковзанах. В статті зазначено, що катання на роликових ковзанах має свої специфічні особливості, пов‘язані з будовою ковзаючого елементу, технічними характеристиками взуття, механічною зупинкою та покриттям місця для заняття. Зважаючи на ці особливості авторами подано власний підхід до структури процесу навчання техніки катання на роликових ковзанах, що має три етапи. Запропонована авторська структура процесу навчання техніки катання на роликових ковзанах базується на закономірностях і принципах побудови процесу оволодівання руховими діями дітьми молодшого шкільного віку. Побудова змістового компоненту відповідає анатомо-фізіологічним, психолого-педагогічним особливостям, а засоби, методи і форми застосовуються відповідно до вікового чиннику. ua
dc.description.abstract The article outlines the structure of the process of training the technique of roller skating for junior schoolchildren. The authors state that A. Doktorevych (2001), T. Krutsevych (2008), O. Gurba (2010) researched the health and educational value of roller skating; N. Silayev (2011), A. Khuddiyash (2013) gave a description of the directions of roller skating, inventory and equipment, the choice of place for training; A.M Doctorevych (2001) defined the criteria for running techniques on roller skates, and S.V. Romanov (2009) developed a training method for the basic elements of figure skating on rollers. At the same time, the integral structure, forms, means, pedagogical conditions and peculiarities of the process of training the technique of roller skating are insufficiently substantiated in the national scientific and methodological literature. The article states that roller skating has its own specific features related to the structure of the sliding element, the technical characteristics of the shoes, the mechanical stop and the place of training. Taking into account these features, the authors present their own approach to the process structure of the teaching the technique of roller skating, which has the following stages: I stage-initial learning, II stage- detailed learning of the main elements of skating, skills formation; III stage-consolidation of the developed skills and techniques of roller skating. The proposed structure of the process of training is based on the peculiarities and principles of constructing the process of mastering the motor activity by junior school children. The construction of the content component corresponds to the anatomical and physiological, psychological and pedagogical peculiarities; and the means, methods and forms are used in accordance with the age factor. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject ролики ua
dc.subject процес навчання ua
dc.subject структура ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject roller skat ua
dc.subject process of training ua
dc.subject structure ua
dc.subject junior schoolchildren ua
dc.title Етапи процесу навчання техніки катання на роликових ковзанах ua
dc.title.alternative Structure of the training process of the roller skating techniques ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics