Розглянуто сучасний стан у системі підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі та тенденції у вивченні іноземних мов, вимоги до професійної підготовки випускника та його особистісних якостей. Зазначено, що метою навчання іноземним мовам у вищих навчальних закладах є досягнення рівня, достатнього для практичного використання іноземної мови в майбутній професійній діяльності. Дисципліни “Іноземна мова” та “Іноземна мова за професійним спрямуванням” за своєю метою є інтегративними, а за предметним змістом – міждисциплінарними, вони мають сприяти розширенню освітнього кругозору студентів, соціалізації особистості майбутніх спеціалістів, підготовці їх до життя в умовах багатонаціонального та полікультурного сучасного світу. Іноземні мови в системі підготовки майбутніх фахівців забезпечують гармонійну взаємодію фахівця фармацевтичної галузі з глобалізованим інформаційно-технологічним суспільством, уміння орієнтуватися в загальнокультурному та духовному контексті сучасного суспільства, здійснення діалогу культур.
Рассмотрено современное состояние в системе подготовки будущих специалистов фармацевтической отрасли и тенденции в изучении иностранных языков, требования к профессиональной подготовке выпускника и его личностных качеств. Отмечено, что целью обучения иностранным языкам в высших учебных заведениях является достижение уровня, достаточного для практического использования иностранного языка в будущей профессиональной деятельности. Дисциплины “Иностранный язык” и “Иностранный язык по профессиональному направлению” по своей цели являются интегративными, а по предметному содержанию – междисциплинарными, они должны способствовать расширению образовательного кругозора студентов, социализации личности будущих специалистов, подготовке их к современной жизни в условиях многонационального и поликультурного мира. Иностранные языки в системе подготовки будущих специалистов обеспечивают гармоничное взаимодействие специалиста фармацевтической отрасли с глобализированным информационно-технологическим обществом, умение ориентироваться в общекультурном и духовном контексте современного общества, осуществления диалога культур.
The article deals with the current state in the preparation system of future professionals in pharmaceutical industry and tendencies, which have become noticeable in their study, make new demands for the graduate professional training and his personal qualities. It has been underlined that the purpose of teaching foreign languages in higher educational institutions is to achieve a sufficient level for the practical use of a foreign language in future professional activity. So, the academic discipline "Foreign Language" and "Foreign Language for Professional Purpose" is integrative for its purpose, and, in terms of subject matter, it is interdisciplinary, it is to promote the educational outlook of applicants for higher education, the socialization of the future specialists personality, and their preparation for life in a multicultural environment. To sum up, foreign languages in the future specialist training provide a harmonious interaction of a pharmaceutical specialist with a globalized information and technological society, the ability to navigate in general cultural and spiritual context of the modern society, implementing intercultural dialogue.