Розкрито актуальність фахової підготовки майбутніх лікарів до самовдосконалення засобами ІТ. Визначено й теоретично обґрунтовано основні критерії, показники та рівні готовності майбутніх фахівців. Для визначення готовності майбутніх лікарів до самовдосконалення засобами ІТ виокремлено мотиваційно-ціннісний, когнітивний та рефлексивно-регулюючий критерії. Кожен з них включає сукупність показників, що розкривають зміст і надають характеристику готовності майбутнього лікаря до самовдосконалення з використанням ІТ. Охарактеризовано рівні самовдосконалення майбутніх фахівців засобами ІТ: високий, середній, задовільний, незадовільний.
В статье раскрыта актуальность профессиональной подготовки будущих врачей к самосовершенствованию средствами ИТ. Определены и теоретически обоснованы основные критерии, показатели и уровни готовности будущих специалистов. Для определения готовности будущих врачей к самосовершенствованию средствами ИТ выделены мотивационно-ценностный, когнитивный и рефлексивно-регулирующий критерии. Каждый из них включает совокупность показателей, раскрывающих содержание и предоставляющих характеристику готовности будущего врача к самосовершенствованию с использованием ИТ. Охарактеризованы уровни самосовершенствования будущих специалистов средствами ИТ: высокий, средний, удовлетворительный, неудовлетворительный.
The article discloses the relevance of the professional training of future doctors to self-improvement by means of IT. The main criteria, indicators and readiness levels of future specialists are substantiated and theoretically substantiated. To determine the readiness of future physicians for self-improvement by means of IT, the motivational-value, cognitive and reflexivity-regulatory criteria are identified. Each of them includes a set of indicators that reveal the content and describes the readiness of the future physician to self-improvement with the use of IT. The level of self-improvement of future specialists by means of IT is described: high, average, satisfactory, unsatisfactory.