Розглядаються теоретичні питання професійно-педагогічної освіти та набуття фахових компетентностей; визначено організаційно-педагогічні складники професійної підготовки майбутніх педагогів; наведено посилання на інтерактивні педагогічні технології, які сприяють формуванню та розвитку професійних компетентностей фахівців із фізичної культури. Моніторинг професійно-педагогічних досягнень студентів факультету фізичного виховання розглядається як спеціально організований процес педагогічної діагностики результатів опанування фахових дисциплін навчального плану професійно-педагогічної підготовки вчителя фізичної культури. На основі отриманих даних дослідження викладено теоретичні аспекти та практичні рекомендації щодо впровадження системного моніторингу, особистісно орієнтованих педагогічних технологій навчання. Означено перспективи наукових розвідок з удосконалення діагностики формування педагогічної майстерності.
Рассматриваются теоретические вопросы профессионально-педагогического образования и формирования профессиональных компетентностей; определены организационно-педагогические компоненты профессиональной подготовки будущих педагогов. Приведены ссылки на интерактивные педагогические технологии, которые способствуют формированию и развитию профессиональных компетентностей учителя физической культуры. Мониторинг профессионально-педагогических достижений студентов факультета физического воспитания рассматривается как специально организованный процесс педагогической диагностики результатов усвоения специальных дисциплин учебного плана профессионально-педагогической подготовки учителя физической культуры. На основе полученных данных исследования изложены теоретические аспекты и практические рекомендации по внедрению системного мониторинга, личностно ориентированных педагогических технологий обучения. Определены перспективы научных исследований по совершенствованию диагностики формирования педагогического мастерства.
Theoretical questions of vocational and pedagogical education and acquisition of professional competencies are considered; determine the organizational and pedagogical components of future teacher training. Reference is made to interactive pedagogical technologies that promote the formation and development of professional competencies of specialists in physical culture. Monitoring of professional and pedagogical knowledge of students of faculty of physical education is considered as specially organized process of pedagogical diagnostics of results of development of professional disciplines of the curriculum of professional and pedagogical preparation of the teacher of physical culture. On the basis of the obtained research data the theoretical aspects and practical recommendations on the implementation of system monitoring, personality-oriented pedagogical technologies of education are presented. Prospects of scientific researches on improvement of diagnostics of formation of pedagogical skill are designated.