Рассматриваются некоторые аспекты развития интеллектуальных способностей младших школьников при обучении математике. Способности развиваются в деятельности. Их развитие обуславливается высокой познавательной активностью детей, так как способности развивает лишь эмоционально приятная деятельность. Поэтому занятия по математике должны проходить в доброжелательной обстановке, взрослыми непременно должна создаваться ситуация успеха. Необходимо также учитывать индивидуальные особенности учащихся. Использование индивидуальных, групповых и коллективных форм развития интеллектуальных способностей младших школьников опирается на этот важный принцип дидактики. С этой целью подбирается серия упражнений с постепенным повышением уровня сложности.
Розглядаються деякі аспекти розвитку інтелектуальних здібностей молодших школярів під час навчання математики. Здібності розвиваються в діяльності. Їх розвиток зумовлюється високою пізнавальною активністю дітей, бо здатності розвиває лише емоційно приємна діяльність. Тому заняття з математики мають проходити в доброзичливій обстановці, дорослими неодмінно має створюватися ситуація успіху. Необхідно також враховувати індивідуальні особливості учнів. Використання індивідуальних, групових і колективних форм розвитку інтелектуальних здібностей молодших школярів спирається на цей важливий принцип дидактики. З цією метою підбирається серія вправ із поступовим підвищенням рівня складності.
The article discusses some aspects of the development of intellectual abilities of junior students in teaching mathematics. Abilities are developed in activity. Their development is determined by the high cognitive activity of children. For the ability to develop only emotionally enjoyable activities. Therefore, classes in mathematics should take place in a benevolent atmosphere; a situation of success must be created by adults. It is also necessary to take into account the individual characteristics of students. The use of individual, group and collective forms of development of the intellectual abilities of junior students is based on this important principle of didactics. For this purpose, a series of exercises is selected with a gradual increase in the level of difficulty.