Обґрунтовано актуальність дослідження теорії і практики професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти як наукової проблеми. Схарактеризовано ступінь її наукового розроблення; вказано суперечності, на розв’язання яких буде спрямовано дослідження. Визначено науковий апарат та конкретизовано концепцію дослідження, що базується на взаємопов’язаних методологічному, теоретичному та методичному концептах. Виокремлено наукову новизну, яка полягатиме в тому, що вперше буде здійснено цілісне й системне дослідження теорії та практики професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти; обґрунтовано авторську концепцію професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти; визначено, обґрунтовано та експериментально перевірено результативність організаційно-методичних умов формування готовності майбутніх економістів до професійної діяльності. Конкретизовано практичне значення результатів дослідження, що полягатиме в розробленні методики та моніторингу оцінювання рівня сформованості готовності майбутніх економістів до професійної діяльності, модернізації змісту, форм і методів професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти, розробленні та впровадженні в освітній процес закладів вищої освіти спецсемінарів та тренінгів, навчально-методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти.
Обоснована актуальность исследования научной проблемы теории и практики профессиональной подготовки будущих экономистов в системе непрерывного образования. Охарактеризована степень ее научной разработки; указаны противоречия, на решение которых будет направлено исследование. Определен научный аппарат и конкретизирована концепция исследования, которая основана на взаимосвязанных методологическом, теоретическом и методическом концептах. Выделена научная новизна, которая будет заключаться в том, что впервые будет осуществлено целостное и системное исследование теории и практики профессиональной подготовки будущих экономистов в системе непрерывного образования; обоснована авторская концепция профессиональной подготовки будущих экономистов в системе непрерывного образования; определена, обоснована и экспериментально проверена результативность организационно-методических условий формирования готовности будущих экономистов к профессиональной деятельности. Конкретизировано практическое значение результатов исследования, которое будет заключаться в разработке методики и мониторинга оценивания уровня сформированности готовности будущих экономистов к профессиональной деятельности, модернизации содержания, форм и методов профессиональной подготовки будущих экономистов в системе непрерывного образования, разработке и внедрении в образовательный процесс высших учебных заведений спецсеминаров и тренингов, учебно-методического обеспечения профессиональной подготовки будущих экономистов в системе непрерывного образования.
The article substantiates the relevance of the research of the scientific problem of theory and practice of training future economists in the system of continuous education. Actuality of the problem, degree of its development in the works of domestic scientists is characterized; indicated contradictions on the solution of which will be directed to research. The scientific apparatus is determined and the concept of research based on interrelated methodological, theoretical and methodical concepts is specified. The scientific novelty is set out, that for the first time a holistic and systematic study of the theory and practice of training future economists in the system of continuous education will be carried out; the author's conception of training of future economists in the system of continuous education is substantiated; determined, substantiated and experimentally verified the effectiveness of organizational and pedagogical and theoretical and methodological conditions for the formation of readiness of future economists for professional activity. The practical significance of the results of the research, which will consist in developing a methodology and monitoring the assessment of the level of formation of the readiness of future economists for professional activity, is specified; modernization of the content, forms and methods of training future economists in the system of continuous education; development and implementation of special educational seminars and trainings in the educational process of institutions of higher education, teaching and methodological support for the training of future economists in the system of continuing education.