Проведено теоретико-методологічний аналіз літератури щодо запровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес закладу вищої освіти. З проблеми дослідження свідчить про те, що впровадження ІКТ розглядається науковцями як один із пріоритетних напрямів державної політики і має зорієнтувати розвиток освіти на впровадження в освітній процес інформаційних технологій. У результаті аналізу тенденцій розвитку ІКТ обґрунтовано їх значення при викладанні дисциплін у закладах вищої освіти. З’ясовано, що впровадження ІКТ в освітній процес створює передумови для кардинального оновлення як змістово-цільових, так і технологічних сторін навчання, що виявляється в суттєвому збагаченні засобів викладання предметів педагогами та поглиблення знань студентів. Аналіз наукових та практичних джерел дав змогу визначити зміст і сутність поняття “інформаційно-комунікаційні технології”. Ці технології створені для реалізації досягнення мети навчання.
В статье проведен теоретико-методологический анализ литературы по внедрению информационно-коммуникативных технологий в образовательный процесс учреждения высшего образования. Исследование по проблеме свидетельствует о том, что внедрение ИКТ рассматривается учеными как одно из приоритетных направлений государственной политики и имеет задачу ориентировать развитие образования на внедрение в образовательный процесс информационных технологий. В результате анализа тенденций развития ИКТ обосновано их значение при преподавании дисциплин в учреждениях высшего образования. Установлено, что внедрение ИКТ в образовательный процесс создает предпосылки для кардинального обновления как содержательно-целевых, так и технологических сторон обучения, оказывается в существенном обогащении средств преподавания предметов педагогами и углублении знаний студентов. Анализ научных и практических источников позволил определить содержание и сущность понятия “информационно-коммуникативные технологии”. Эти технологии созданы для реализации достижения цели обучения.
The article deals with theoretical and methodological analysis of literature on the introduction of information and communication technologies in the educational process of higher education institution. From the research problem, it is shown that the implementation of ICT is considered by scientists as one of the priority areas of state policy and should focus on the development of education for the implementation of information technology in the educational process. As a result of the analysis of trends in the development of ICT, their significance in the teaching of disciplines in higher education institutions was substantiated. It is revealed that the introduction of ICT in the educational process creates the prerequisites for a radical upgrade of both the content-target and technological aspects of learning, which is manifested in the substantial enrichment of teaching materials by teachers and in-depth knowledge of students. The analysis of scientific and practical sources made it possible to determine the meaning and essence of the concept of “information and communication technologies”. These technologies are designed to achieve the goal of learning.