Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Компетентнісний підхід у викладанні граматики в навчанні іноземної мови професійного спілкування у вищих навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Антонян, І. М.
dc.contributor.author Попович, Н. Г.
dc.date.accessioned 2020-02-05T11:26:32Z
dc.date.available 2020-02-05T11:26:32Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Антонян, І. М. Компетентнісний підхід у викладанні граматики в навчанні іноземної мови професійного спілкування у вищих навчальних закладах / І. М. Антонян, Н. Г. Попович // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 5-9. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27152
dc.description.abstract У статті розглядається граматика як важливий аспект мови, який забезпечує формування вмінь усного та письмового спілкування, її місце, роль і значення під час навчання іноземним мовам. Граматика – фундамент, на якому зводиться будівля під назвою “Іноземна мова” і завдяки якій краще усвідомлюється граматичний устрій рідної мови. Вона є частиною змісту програм навчання іноземним мовам, тому її роль розглядається в аспекті навчальної діяльності, тому що граматика повинна сприяти формуванню та розвитку мовленнєвих умінь і навичок, тобто грати допоміжну роль, щоб граматичні правила і структури слугували комунікативним цілям навчання. Формування граматичних навичок у тих, хто вивчає іноземну мову, є одним із найважливіших компонентів процесу навчання говорінню, аудіюванню, читанню та письму. Під час навчання граматичному матеріалу потрібно сформувати граматичні навички для усного мовлення, які забезпечують граматично правильне оформлення діалогічного і монологічного мовлення. ua
dc.description.abstract The article concerns the aspect of Grammar as an important part of any language which ensures the formation of oral and written communication skills. Therefore, scientific discussions about its place, role and significance have always been held when learning foreign languages. Grammar is the foundation on which the building under the name "Foreign language" is erected and thanks to which agrammar structure of the native language is better understood. It is the part of the content of foreign language teaching programmes, therefore its role is seen in the aspect of learning activities, since grammar should contribute to the formation and development of speech skills, to play a supporting role for grammar rules and structures to serve communicative learning purposes. The grammar skills formation in foreign language learners is one of the most important components of speaking, listening, reading and writing teaching process. Studying grammar material it is necessary to form grammar skills for oral speech, which provide grammatically correct structure of dialogue and monologue speech. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject формування вмінь ua
dc.subject формування граматичних навичок ua
dc.subject усне та писемне спілкування ua
dc.subject комунікативні цілі навчання ua
dc.subject пасивний та активний граматичний мінімум ua
dc.subject граматичні стереотипи мовлення ua
dc.subject міжмовна і внутрішньомовна інтерференція ua
dc.subject викладання граматики ua
dc.subject formation of skills ua
dc.subject grammar skills formation ua
dc.subject oral and written communication ua
dc.subject communication goals of teaching ua
dc.subject passive and active grammar minimum ua
dc.subject grammar stereotypes of speech ua
dc.subject interlingual interference ua
dc.subject teaching of grammar ua
dc.subject.classification 372.881.1 ua
dc.title Компетентнісний підхід у викладанні граматики в навчанні іноземної мови професійного спілкування у вищих навчальних закладах ua
dc.title.alternative Competence approach in teaching grammar in foreign language professional communication teaching in Higher Education Institutions ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу