ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Антонян, І. М. | |
dc.contributor.author | Попович, Н. Г. | |
dc.date.accessioned | 2020-02-05T11:26:32Z | |
dc.date.available | 2020-02-05T11:26:32Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Антонян, І. М. Компетентнісний підхід у викладанні граматики в навчанні іноземної мови професійного спілкування у вищих навчальних закладах / І. М. Антонян, Н. Г. Попович // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 5-9. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27152 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається граматика як важливий аспект мови, який забезпечує формування вмінь усного та письмового спілкування, її місце, роль і значення під час навчання іноземним мовам. Граматика – фундамент, на якому зводиться будівля під назвою “Іноземна мова” і завдяки якій краще усвідомлюється граматичний устрій рідної мови. Вона є частиною змісту програм навчання іноземним мовам, тому її роль розглядається в аспекті навчальної діяльності, тому що граматика повинна сприяти формуванню та розвитку мовленнєвих умінь і навичок, тобто грати допоміжну роль, щоб граматичні правила і структури слугували комунікативним цілям навчання. Формування граматичних навичок у тих, хто вивчає іноземну мову, є одним із найважливіших компонентів процесу навчання говорінню, аудіюванню, читанню та письму. Під час навчання граматичному матеріалу потрібно сформувати граматичні навички для усного мовлення, які забезпечують граматично правильне оформлення діалогічного і монологічного мовлення. | ua |
dc.description.abstract | The article concerns the aspect of Grammar as an important part of any language which ensures the formation of oral and written communication skills. Therefore, scientific discussions about its place, role and significance have always been held when learning foreign languages. Grammar is the foundation on which the building under the name "Foreign language" is erected and thanks to which agrammar structure of the native language is better understood. It is the part of the content of foreign language teaching programmes, therefore its role is seen in the aspect of learning activities, since grammar should contribute to the formation and development of speech skills, to play a supporting role for grammar rules and structures to serve communicative learning purposes. The grammar skills formation in foreign language learners is one of the most important components of speaking, listening, reading and writing teaching process. Studying grammar material it is necessary to form grammar skills for oral speech, which provide grammatically correct structure of dialogue and monologue speech. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | формування вмінь | ua |
dc.subject | формування граматичних навичок | ua |
dc.subject | усне та писемне спілкування | ua |
dc.subject | комунікативні цілі навчання | ua |
dc.subject | пасивний та активний граматичний мінімум | ua |
dc.subject | граматичні стереотипи мовлення | ua |
dc.subject | міжмовна і внутрішньомовна інтерференція | ua |
dc.subject | викладання граматики | ua |
dc.subject | formation of skills | ua |
dc.subject | grammar skills formation | ua |
dc.subject | oral and written communication | ua |
dc.subject | communication goals of teaching | ua |
dc.subject | passive and active grammar minimum | ua |
dc.subject | grammar stereotypes of speech | ua |
dc.subject | interlingual interference | ua |
dc.subject | teaching of grammar | ua |
dc.subject.classification | 372.881.1 | ua |
dc.title | Компетентнісний підхід у викладанні граматики в навчанні іноземної мови професійного спілкування у вищих навчальних закладах | ua |
dc.title.alternative | Competence approach in teaching grammar in foreign language professional communication teaching in Higher Education Institutions | ua |
dc.type | Article | ua |