Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сутнісний зміст та структура поняття “готовність вчителів до класного керівництва в умовах профільної школи”

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коновалова, Л.М.
dc.date.accessioned 2013-05-06T21:53:31Z
dc.date.available 2013-05-06T21:53:31Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Коновалова Л.М. Сутнісний зміст та структура поняття “готовність вчителів до класного керівництва в умовах профільної школи” / Л.М. Коновалова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. О.Г.Мороз , Н.В.Гузій (відповідальні редактори.) та ін. – Вип.7 (17 ). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007. – С. 30-36 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2714
dc.description.abstract У статті розглядається проблема змісту поняття “готовності вчителів до класного керівництва в умовах профільної школи”, обґрунтовується її актуальність в контексті реалізації ідей профільного навчання. Розроблено теоретичну модель готовності вчителів до класного керівництва, яка за своєю структурою являє складне, динамічне, багатоаспектне, особистісне утворення функціонально пов’язаних між собою та взаємообумовлених компонентів. Готовність вчителів до класного керівництва в умовах профільної школи виступає результатом спеціальної, цілеспрямованої підготовки вчителів в системі післядипломної освіти, за умови розробки спеціальної програми підготовки. ru_RU
dc.description.abstract The paper considers the problem of content of the concept "readiness of teachers to classroom management in a specialized school," justified its relevance in the context of the ideas of specialized education. Developed theoretical model of the readiness of teachers to classroom management that its structure is complex, dynamic, multidimensional, personal formation of functionally interconnected and interdependent components. Readiness of teachers to classroom management in a specialized school is the result of specific, focused training teachers in post-graduate education, provided special training programs development. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject класне керівництво ru_RU
dc.subject профільна школа ru_RU
dc.subject classroom management ru_RU
dc.subject specialized school ru_RU
dc.title Сутнісний зміст та структура поняття “готовність вчителів до класного керівництва в умовах профільної школи” ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу