Сьогодні в Україні відбуваються глобальні зміни як в освіті, так і в інших галузях. Одним із основних завдань загальної середньої освіти є робота над вихованням особистості, яка буде розвиненою духовно та інтелектуально, соціалізованою, стресостійкою та конкурентоспроможною. Предмети мистецького циклу в системі загальної середньої освіти мають не лише вирішувати завдання безпосереднього духовного розвитку особистості, естетичної та загальної культури, але й сприяти оволодінню нею комплексом соціально-психологічних компетентностей. Тому майбутні вчителі музичного мистецтва у процесі навчання та підготовки до практичної роботи повинні оволодіти хорошими професійними знаннями, вміннями та навичками. Одним із методів такого різнобічного впливу на майбутнє покоління є використання арт-терапевтичних технологій, щоб допомогти учням долати суб’єктивні труднощі, які чекають їх за дверима школи. Актуальність та ефективність різних видів арт-терапії в навчально-виховному процесі з метою творчого розвитку особистості, вільного самовираження та самопізнання підтверджується підвищеним інтересом вчителів та психологів, великою кількістю наукових праць та подальших досліджень у цій галузі.
Сегодня в Украине происходят глобальные изменения как в образовании, так и в других отраслях. Одна из основных задач общего среднего образования – это работа над воспитанием личности, которая будет развитой духовно и интеллектуально, социализированной, стрессоустойчивой и конкурентоспособной. Предметы художественного цикла в системе общего среднего образования должны не только решать задания непосредственного духовного развития личности, эстетической и общей культуры, но и способствовать овладению комплексом социально-психологических компетентностей, поэтому будущие учителя музыкального искусства в процессе учебы и подготовки к практической работе должны овладеть хорошими профессиональными знаниями, умениями и навыками. Одним из методов такого разностороннего влияния на будущее поколение является использование арттерапевтических технологий, с целью помочь ученикам преодолевать субъективные трудности, которые ожидают их за пределами школы. Актуальность и эффективность разных видов арт-терапии в учебно-воспитательном процессе с целью творческого развития личности, свободного самовыражения и самопознания подтверждается повышенным интересом учителей и психологов, большим количеством научных работ и дальнейших исследований в этой отрасли.
Today in Ukraine there are global changes in education and in other sectors. One of the main objectives of General secondary education is the education of the individual, which will be developed spiritually and intellectually, socially competent, resilient and competitive. Subjects of the artistic cycle in the system of General secondary education must not only solve the immediate task of the spiritual development of the personality, aesthetic and General culture, but also contribute to the mastery of her complex social and psychological competences. Therefore, future teachers of musical art in the process of studying and preparation for practical work should possess good professional knowledge, abilities and skills. One of the methods such a versatile influence on the future generation is the use of art therapeutic techniques to help students overcome the subjective difficulties that await them outside the school. The relevance and effectiveness of different types of art therapy in the educational process with the purpose of creative development of personality, free expression and self-exploration confirmed the increased interest of teachers and psychologists, a large number of scientific papers and further research in this field.