ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ся, Цзін![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-02-04T11:49:14Z | |
dc.date.available | 2020-02-04T11:49:14Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Ся Цзін Методика розвитку співацького голосу студентів педагогічних університетів засобами візуального моделювання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання; 011 - освітні, педагогічні науки / Ся Цзін ; [наук. керівник Гуральник Наталія Павлівна] ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 18 с. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27131 | |
dc.description.abstract | У дисертації досліджено проблему розвитку співацького голосу студентів засобами візуального моделювання в процесі вокального навчання. Уточнено розуміння поняття «візуальне моделювання» та запропоновано визначення «візуального моделювання фонації вокального звуку» студентів у процесі навчання вокалу, розкрито його науково-теоретичну сутність та зміст; розроблено структуру, що складається зі трьох взаємопов’язаних компонентів (мотиваційно-спрямований, технологічно-комунікативний, практично- регулятивний). Розроблено методику розвитку співацького голосу студентів засобами візуального моделювання, грунтуючись на комунікативно-діяльнісному (з урахуванням інтерактивного, адаптивного, антиципаційного) та системно- структурному (з урахуванням синергетичного, контекстного, інтенціонального) наукових підходах; ураховуючи атрибутивні загальнопедагогічні принципи, адаптовані до специфіки вокального розвитку (довершення навчальної дії розвивальною у педагогічному впливі; урізноманітнення видів і форм діяльності студентів в організації педагогічної взаємодії; залежності розвитку особистісних якостей від створених педагогічних ситуацій; емоційної насиченості навчально-виховного процесу; творчого самовираження) та специфічні принципи: безперервності невербальної комунікації, візуалізації, знакової модернізації, конкретизації уявлення, мануальної символічності, інтеракції; в застосованих педагогічних умовах (запрошення суб’єктів навчання до зустрічної активності, активізація асоціативно-образного мислення студентів, спонукання студентів до виявлення власної унікальності в створенні методів візуалізації, збудження інтересу до інформаційного модерну). У поетапній методиці застосовано методи: корекції мети, невербальної комунікації, включеного спостереження, рухової адаптації, накопичення візуального modern-ресурсу, виокремлення моделей індивідуальної фонації, технічної стабілізації специфічних моделей-образів, резонансної рефлексії, рухової імітації звукових образів, мануальної конкретизації звукових уявлень, інші. Результатами дослідження доведено ефективність експериментальної методики, позитивні зрушення у мотивації розвитку співацького голосу засобами візуального моделювання та практичному оволодінні низкою мануальних рухів для удосконалення фонації співацького голосу. | ua |
dc.description.abstract | В диссертации исследована проблема развития певческого голоса студентов методами визуального моделирования в процессе вокального обучения. Уточнено понятие «визуальное моделирование», дано определение «визуального моделирования фонации вокального звуку», его научно- теоретический смысл; разработана структура (взаимосвязанные мотивационно- направленный, технологически-коммуникативный, практически-регулятивный компоненты). Разработана методика развития певческого голоса студентов методами визуального моделирования на основе коммуникативно-деятельного (с учетом интерактивного, адаптивного, антиципацийного) и системно-структурного (с учетом синергетического, контекстного, интенционального) научных подходов; атрибутивных общепедагогических принципов, адаптированных к специфике вокального развития и специфических принципов: непрерывности невербальной коммуникации, визуализации, знаковой модернизации, конкретизации представлений, мануальной символичности, интеракции; определены педагогические условия. В поеэтапной методике использованы методы: коррекции цели, включенного наблюдения, двигательной адаптации, накопления визуального modern-ресурса, определения моделей индивидуальной фонации, технической стабилизации специфических моделей-образов, резонансной рефлексии, двигательной иммитации звуковых образов, мануальной конкретизации звуковых представлений. Результатами исследования доказана эффективность экспериментальной методики, позитивные изменения мотивации развития певческого голоса методами визуального моделирования, практическое овладение группой мануальных движений для усовершенствования фонации певческого голоса. | ua |
dc.description.abstract | In the research paper, the teaching methodology of visual modelling for vocal sound phonation was suggested, specified understanding concept «visual prayer» and student`s «visual prayer phonation singing sound» in vocal training, solved their science and theoretical essence; developed structure with motivationally-directed, technologically-communicative and practical-regulatory components. Grove method of student`s vocal sound development means visual prayer, based on communicative-active and system-structural science approaches; taking into account attributive general pedagogical principles, adapted to vocal developed specifics, and specific principles: continuity non-verbal communication, visualization, sign upgrades, specification of imagination, manual symbolism, interactions in the applied ones (invitation of training subjects to counter activity, activation of students` associative-figurative thinking, prompting of students to detection own uniqueness in the create methods of visualization, excitation of interest to informational modern). In a step-by-step technique applied methods: goal correction, non-verbal communication, included surveillance behind the teacher`s moves, move adaptation, accumulation of visual modern-resource, selecting the appropriate ones models of individual phonation, technical stabilization of specific models-images, resonance reflection, moving imitation of images, manual specification sound representations. The research results brought efficiency of experimental techniques, positive shifts in the motivation of singing voice development by means of visual modelling and practical mastering low of manual movements for improvement of singing voice phonation. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова | ua |
dc.subject | візуальне моделювання | ua |
dc.subject | методика розвитку співацького голосу | ua |
dc.subject | студенти педагогічних університетів | ua |
dc.subject | визуальное моделирование | ua |
dc.subject | методика развития певческого голоса | ua |
dc.subject | студенты педагогических университетов | ua |
dc.subject | visual modeling | ua |
dc.subject | methodic singing voice development | ua |
dc.subject | pedagogic university students | ua |
dc.subject.classification | 378.147.03:796 (043.3) | ua |
dc.title | Методика розвитку співацького голосу студентів педагогічних університетів засобами візуального моделювання | ua |
dc.type | Other | ua |