Статтю присвячено проблемі формування готовності майбутніх соціальних працівників до організації волонтерської діяльності учнівської молоді. Визначено зміст поняття “організаційно-педагогічні умови”. На основі теоретикометодологічного аналізу основ професійної підготовки майбутніх соціальних працівників, а також особливостей організації волонтерської діяльності учнівської молоді виділено організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх соціальних працівників до організації волонтерської діяльності учнівської молоді: формування позитивної мотивації та стійких пізнавальних інтересів студентів щодо організації волонтерської діяльності учнівської молоді, формування системи знань, умінь та навичок, необхідних майбутнім соціальним працівникам для ефективної організації волонтерської діяльності учнівської молоді, створення практико зорієнтованого середовища у навчальному закладі, спрямованого на залучення майбутніх соціальних працівників до активної волонтерської діяльності.
Статья посвящена проблеме формирования готовности будущих социальных работников к организации волонтерской деятельности учащейся молодежи. Определено содержание понятия “организационно-педагогические условия”. На основе теоретико-методологического анализа основ профессиональной подготовки будущих социальных работников, а также особенностей организации волонтерской деятельности учащейся молодежи выделено организационнопедагогические условия формирования готовности будущих социальных работников к организации волонтерской деятельности учащейся молодежи: формирование положительной мотивации и устойчивых познавательных интересов студентов к организации волонтерской деятельности учащейся молодежи; формирование системы знаний, умений и навыков, необходимых будущим социальным работникам для эффективной организации волонтерской деятельности учащейся молодежи; создание практико ориентированной среды в учебном заведении, направленной на привлечение будущих социальных работников к активной волонтерской деятельности.
The article deals with the problem of forming future social workers’ readiness for the organization of volunteer activities of students. The content of the concept “organizational and pedagogical conditions” is determined. Basing on theoretical and methodological analysis of the vocational training basics of future social workers, as well as the peculiarities of the organization of volunteer activity of students, the following organizational and pedagogical conditions of forming the future social workers’ readiness for the organization of volunteer activity of student youth have been identified: the formation of positive motivation and constant cognitive interests concerning the organization of students’ volunteer activity; formation of the system of knowledge and skills necessary for future social workers to effectively organize volunteer activity of students; creation in an educational institution of practically-oriented environment aimed at attracting future social workers to active volunteer activities.