Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Дефінітивний аналіз і сутність соціальної компетентності

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шаров, С. В.
dc.date.accessioned 2020-01-31T09:26:20Z
dc.date.available 2020-01-31T09:26:20Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шаров, С. В. Дефінітивний аналіз і сутність соціальної компетентності / С. В. Шаров // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 66. – С. 200-203. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27083
dc.description.abstract У статті розглядаються підходи до визначення поняття “соціальна компетентність”, аналізується значення соціальної компетентності та її структура. Зазначається, що соціальна компетентність є необхідним, ключовим компонентом підготовки сучасного фахівця, який повинен бути здатний до конструктивної взаємодії із соціумом і суспільством. До спільних ознак поняття “соціальна компетентність” варто зарахувати наявність певного масиву знань, умінь, здібностей, способів діяльності й форм поведінки, що дають змогу людині комфортно відчувати себе в суспільному повсякденні, на роботі, вдома. Подається авторське визначення поняття “соціальна компетентність майбутнього вчителя української мови і літератури”, аналізуються здатності й уміння, що входять до її складу. Важливими компонентами соціальної компетентності є толерантне ставлення до співрозмовників, здатність до прогнозування проблемних ситуацій і вміння їх уникати, здатність приймати правильні рішення та нести за них відповідальність. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются подходы к определению понятия “социальная компетентность”, анализируется значение социальной компетентности и ее структура. Отмечается, что социальная компетентность является необходимым, ключевым компонентом подготовки современного специалиста, который должен быть способен к конструктивному взаимодействию с социумом и обществом. К общим признакам понятия “социальная компетентность” следует отнести наличие определенного массива знаний, умений, способностей, способов деятельности и форм поведения, которые позволяют человеку комфортно чувствовать себя в общественной жизни, на работе, дома. Подается авторское определение понятия “социальная компетентность будущего учителя украинского языка и литературы”, анализируются способности и умения, входящие в ее состав. Важными компонентами социальной компетентности является толерантное отношение к собеседникам, способность к прогнозированию проблемных ситуаций и умение их избегать, способность принимать верные решения и нести за них ответственность. ua
dc.description.abstract The article discusses approaches to the definition of the concept of “social competence”, analyzes the significance of social competence and its structure. It is noted that social competence is a necessary key component of the preparation of a modern specialist, who should be capable of constructive interaction with socium and society. The common features of the concept of “social competence” include the presence of a certain array of knowledge, skills, abilities, ways of working and behaviors that allow a person to feel comfortable in the daily life, at work, at home. Filed the author's definition of “social competence of the future teacher of the ukrainian language and literature”, the abilities and skills of its members are analyzed. Important components of social competence are tolerant attitude towards interlocutors, the ability to predict problem situations and the ability to avoid them, the ability to make right decisions and take responsibility for them. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject особистість ua
dc.subject ключові компетентності ua
dc.subject соціальна компетентність ua
dc.subject учитель української мови і літератури ua
dc.subject вища освіта ua
dc.subject личность ua
dc.subject ключевые компетентности ua
dc.subject социальная компетентность ua
dc.subject учитель украинского языка и литературы ua
dc.subject высшее образование ua
dc.subject personality ua
dc.subject key competences ua
dc.subject social competence ua
dc.subject teacher of Ukrainian language and literature ua
dc.subject higher education ua
dc.subject.classification 37.013.42:378.094 ua
dc.title Дефінітивний аналіз і сутність соціальної компетентності ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics