У роботі розглядаються можливості інтегрованого навчання іноземної мови як чинника формування позитивного професійного іміджу соціального працівника. Також порушується питання ефективності навчально-виховних методів інтенсифікації професійної підготовки майбутнього працівника соціальної сфери шляхом контекстно-орієнтованого вивчення іноземної мови. Обґрунтовується необхідність застосування інтерактивних вправ на практичних заняттях у курсі професійно орієнтованого вивчення іноземної мови. Виділено чинники інтенсифікації набуття комунікативної компетентності майбутнього фахівця як інтегрального складника позитивного професійного іміджу під час вивчення іноземної мови. Запропоновано шляхи стимулювання вербального мислення студента для подальшого ефективного функціонування в професійній сфері.
В работе рассматриваются возможности интегрированного обучения иностранному языку как фактора формирования положительного профессионального имиджа социального работника. Также поднимается вопрос эффективности учебно-воспитательных методов интенсификации профессиональной подготовки будущего работника социальной сферы путем контекстно-ориентированного изучения иностранного языка. Обосновывается необходимость применения интерактивных упражнений на практических занятиях в курсе профессионально ориентированного изучения иностранного языка. Выделены факторы интенсификации приобретения коммуникативной компетентности будущего работника социальной сферы при изучении иностранного языка как интегрального компонента профессионального имиджа. Предложены пути стимулирования вербального мышления студента для дальнейшего эффективного функционирования в профессиональной сфере.
The paper examines the possibilities of content and language integrated learning as the factor influencing the creation of a positive professional image of a social worker. The issue of the efficiency of educational and training methods for intensifying vocational training of a future social worker through context-oriented learning of a foreign language raises. The necessity of the use of interactive exercises in practical classes in the course of teaching professionally oriented learning of a foreign language is substantiated. The factors of intensification of the future social workers’ communicative competence acquisition during the study of a foreign language as an integral part of a positive professional image are highlighted. The ways of stimulating the student's verbal thinking for further effective functioning in the professional sphere are proposed.