У статті розглянуто інноваційні технології навчання в процесі підготовки майбутніх медичних сестер. З’ясовано, що викладання гуманітарних дисциплін спрямоване на розвиток сформованості ключових і предметних компетентностей та формування складників фахової компетентності. У процесі навчання змодельовано реальні ситуації медицини, впроваджено розв’язання завдань, пов’язаних із майбутньою діяльністю у сфері медицини, запропоновано проблемні завдання та проекти, спрямовані на формування продуктивного, творчого мислення, навичок самоосвіти студентів різних освітньо-кваліфікаційних рівнів. Розроблено інтерактивні методичні прийоми (“Ланцюжок”, “Плюс-мінус”, “Культурологічний (історичний) погляд”, “Альтернатива” та ін.), які впроваджено в практику навчання гуманітарних дисциплін у коледжі. Значну увагу приділено методу проектів, що використовується під час вивчення дисциплін культурологія та історія України. Однак зазначено, що традиційні лекційні та практичні заняття необхідно оновлювати за допомогою інших інноваційних методів, в основі яких лежать принципи проблемного навчання.
В статье рассмотрены инновационные технологии учебы в процессе подготовки будущих медицинских сестер. Выяснено, что преподавание гуманитарных дисциплин направлено на развитие сформированности ключевых и предметных компетентностей и формирование составляющих профессиональной компетентности. В процессе учебы смоделированы реальные ситуации медицины, внедрено решение задач, связанных с будущей деятельностью в сфере медицины, предложены проблемные задания и проекты, направленные на формирование производительного, творческого мышления, навыков самообразования студентов разных, образовательно квалификационных уровней. Разработаны интерактивные методические приемы (“Цепочка”, “плюс-минус”, “Культурологический (исторический) взгляд”, “Альтернатива”), которые внедрены в практику учебы гуманитарных дисциплин в колледже. Значительное внимание уделено методу проектов, который используется при изучении дисциплин культурология и история Украины. Отмечено, что традиционные лекционные и практические занятия необходимо обновлять с помощью других инновационных методов, в основе которых лежат принципы проблем-ной учебы.
The article discusses innovative learning technologies in the process of preparing future nurses. It has been found that the teaching of humanities is aimed at developing the formation of key and subject competences and the formation of the components of professional competence. In the process of study, real situations of medicine were modeled, the solution of tasks related to future activities in the field of medicine was introduced, problem tasks and projects aimed at developing productive, creative thinking, self-education skills of students of different educational levels of qualifications were proposed. Developed interactive teaching methods (“Chain”, “plus-minus”, “Cultural (historical) view”, “Alternative”, but others), which are introduced into the practice of studying humanities in college. Considerable attention is paid to the project method, which is used in studying the disciplines of cultural studies and the history of Ukraine. It is marked that traditional lecture and practical employments must be renewed by other innovative methods, which principles of problem studies are underlaid.