У статті проаналізовано концептуальні підходи до формування педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти непедагогічного профілю. Доведено, що вимогою часу стала потреба нового осмислення педагогічної підготовки сучасного викладача. Обґрунтовано теоретичні засади та розроблено структуру і зміст підходів до формування педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників. Показано, що формування педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти непедагогічного профілю доцільно розділити на три блоки: загальна педагогічна компетентність, професійна педагогічна компетентність та індивідуальна педагогічна траєкторія. Обґрунтовано програмні результати навчання, що забезпечують формування педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти непедагогічного профілю.
В статье проанализированы концептуальные подходы к формированию педагогической компетентности научно-педагогических сотрудников высших учебных заведений непедагогического профиля. Доказано, что требованием времени стала необходимость нового осмысления педагогической подготовки современного преподавателя вуза. Обоснованы теоретические основы, а также разработана структура и содержание подходов к формированию педагогической компетентности научно-педагогических сотрудников. Показано, что формирование педагогической компетентности научно-педагогических работников высших учебных заведений непедагогического профиля целесообразно разделить на три блока: общая педагогическая компетентность, профессиональная педагогическая компетентность и индивидуальная педагогическая траектория. Обоснованы программные результаты обучения, обеспечивающие формирование педагогической компетентности научно-педагогических сотрудников высших учебных заведений непедагогического профиля.
The article analyzes conceptual approaches to the formation of pedagogical competence of teachers of the university of non-pedagogical profile. It is proved that the demand of the time was the need for a new understanding of the pedagogical training of a modern teacher of higher education. The theoretical principles are substantiated, and the structure and content of approaches to the formation of teacher competence of teachers are developed. It is shown that formation of pedagogical competence of teachers of the university of non-pedagogical profile is expedient to be divided into three blocks: general pedagogical competence, professional pedagogical competence and individual pedagogical trajectory. The program results of training, which provide formation of pedagogical competence of teachers of the university of non-pedagogical profile, are substantiated.