У статті розглянуто особливості організації самостійної роботи майбутніх фахівців сектору безпеки України у процесі вивчення іноземної мови професійного спрямування. Проаналізовано самостійну роботу як важливий складник навчально-пізнавальної діяльності й самоосвіти майбутнього фахівця. Подано види, форми та засоби самостійної роботи, що використовуються у вищому спеціальному навчальному закладі. Запропоновано можливості оптимізації процесу вивчення іноземної мови, зокрема шляхом удосконалення організації самостійної роботи курсантів на прикладі розробки методичних рекомендацій з підготовки дискусій та “круглих столів”. Охарактеризовано основні підходи до проведення навчальних дискусій та “круглих столів”.
В статье рассмотрены особенности организации самостоятельной работы будущих специалистов сектора безопасности Украины в процессе изучения иностранного языка профессиональной направленности. Осуществлен анализ самостоятельной работы как важной составляющей учебно-познавательной деятельности и самообразования будущего специалиста. Представлены виды, формы и средства самостоятельной работы, которые используются в высшем специальном учебном заведении. Предложены возможности оптимизации процесса изучения иностранного языка, в частности путем усовершенствования организации самостоятельной работы курсантов на примере разработки методических рекомендаций по подготовке дискуссий и “круглых столов”. Охарактеризованы основные подходы к проведению учебных дискуссий и “круглых столов”.
The article deals with peculiarities of organization of the future security sector of Ukraine specialists’ individual work in the process of their professional foreign language studying. The individual work as an important component of the future specialists’ educational and cognitive activities and self-education is analyzed in the paper. Types, forms and means of individual work used in the higher special educational institution are represented. The possibilities of the optimization of foreign language studying process are outlined, in particular by means of improving of the cadets’ individual work organization, as exemplified by elaboration of methodological recommendations on discussions and “round tables” preparation. Main approaches to training discussions and “round tables” performance are characterized in the article.