Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання хмаро орієнтованих технологій навчання для формування професійних компетентностей майбутніх бакалаврів статистики: понятійно-термінологічний апарат дослідження

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаврилюк, О. Д
dc.date.accessioned 2020-01-24T14:35:54Z
dc.date.available 2020-01-24T14:35:54Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гаврилюк, О. Д Використання хмаро орієнтованих технологій навчання для формування професійних компетентностей майбутніх бакалаврів статистики: понятійно-термінологічний апарат дослідження / О. Д. Гаврилюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 66. – С. 30-35. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27031
dc.description.abstract У статті наведено понятійно-термінологічний апарат дослідження, розглянуто такі поняття, як хмарні технології, хмарні сервіси, технології навчання, хмаро орієнтовані технології навчання, компетентність, професійна компетентність. Наведено переваги хмарних технологій, що полягають у динамічності надання обчислювальних ресурсів та програмно-апаратного забезпечення, можливості налаштувати його під особисті потреби користувача. Крім того, доступ до різногалузевих електронних освітніх ресурсів може здійснюватися на спеціально встановленому хмарному сервері або розміщуватися на інших носіях електронних даних, що доступні засобами мережі Інтернет (загальнодоступний сервіс). Виокремлено умови визначення хмарних сервісів. З’ясовано, що до структури професійної компетентності варто віднести: спеціальну, соціальну, особистісну та індивідуальну компетентність. ua
dc.description.abstract В статье приведен понятийно-терминологический аппарат исследования, рассмотрены такие понятия, как облачные технологии, облачные сервисы, технологии обучения, облачно ориентированные технологии обучения, компетентность, профессиональная компетентность. Приведены преимущества облачных технологий, что заключаются в динамичности предоставления вычислительных ресурсов и программно-аппаратного обеспечения, возможности настроить его под личные нужды пользователя. Кроме того, доступ к разноотраслевым электронным образовательным ресурсам может осуществляться на специально установленном облачном сервере или размещаться на других носителях электронных данных, доступных средствами сети Интернет (общедоступный сервис). Выделены условия определения облачных сервисов. Установлено, что в структуру профессиональной компетентности следует отнести: специальную, социальную, личностную и индивидуальную компетентность. ua
dc.description.abstract In the article the conceptual-terminological apparatus of the research is presented, such concepts as cloud technologies, cloud services, technologies of training, cloud-oriented learning technologies, competence, professional competence are considered. The advantages of cloud technologies, which consist of the dynamism of the provision of computing resources and software hardware, the ability to customize it to personal user needs. In addition, access to multi-sectoral e-learning resources may be provided on a specially set cloud server or placed on other electronic data carriers that are accessible by means of the Internet (public service). The conditions for defining cloud services are singled out. It is revealed that the structure of professional competence should include: special, social, personal and individual competence. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject хмарні технології ua
dc.subject хмарні сервіси ua
dc.subject технології навчання ua
dc.subject хмаро орієнтовані технології навчання ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject професійні компетентності ua
dc.subject бакалаври ua
dc.subject статистика ua
dc.subject облачные технологии ua
dc.subject облачные сервисы ua
dc.subject технологии обучения ua
dc.subject облачно ориентированные технологии обучения ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject профессиональные компетентности ua
dc.subject бакалавры ua
dc.subject cloud technologies ua
dc.subject cloud services ua
dc.subject technology of learning ua
dc.subject cloud-oriented learning technologies ua
dc.subject competence ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject bachelors ua
dc.subject statistics ua
dc.subject.classification 378.096:004.738.5 ua
dc.title Використання хмаро орієнтованих технологій навчання для формування професійних компетентностей майбутніх бакалаврів статистики: понятійно-термінологічний апарат дослідження ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу