ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Покась, Лілія Антонівна | |
dc.contributor.author | Цимбаленко, Яна Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2020-01-23T10:54:45Z | |
dc.date.available | 2020-01-23T10:54:45Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Покась, Л. А. Використання елементів сугестопедії у профільному навчанні з географії та економіки / Л. А. Покась, Я. С. Цимбаленко // Інноваційна педагогіка. - Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. - 2019. - Вип. 11, Том 2. - С. 127-133. | ua |
dc.identifier.issn | 2663-6085 (Print) | |
dc.identifier.issn | 2663-6093 (Online) | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27002 | |
dc.description.abstract | У статті акцентовано увагу на викладання географії та економіки в профільній школі з елементами сугестопедії. Обґрунтовано думку про можливості сугестопедії щодо покращення засвоєння учнями економічних знань. Розкрито зміст сугестопедичної технології навчання як моделі, здатної реалі- зувати завдання концепції профільної школи. Подано методичний аналіз щодо особли- вості сугестопедії як інноватики. Доведено шляхом анкетування старшокласників та учителів впливовість інноваційної техноло- гії на якісний показник знань із географії та економіки. Зазначено, що сугестопедична технологія спрямована на створення опти- мальних навчальних умов із використанням резервних можливостей людини і форму- вання економічної компетентності. Пока- зано, що дослідження актуалізовано потре- бою у використанні інноваційної діяльності для забезпечення конкурентноспромож- ності старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства. | ua |
dc.description.abstract | The article focuses on the teaching of geography and Economics in the profile school with elements of suggestopedia. Justified opinion about the possibility of suggestopedia to improve the assimilation of economic knowledge. Revealed the contents suggestopedia learning technology as a model capable of implementing the objectives of the concept of profile school. Presents a methodical analysis of the features of suggestopedia as innovation. The influence of innovative technology on the qualitative indicator of knowledge in geography and Economics is proved by questioning high school students and teachers. It is specified that the technology is directed to creation of optimum educational conditions with use of reserve opportunities of the person and formation of economic competence. It is shown that the study is actualized by the need to use innovation to ensure the competitiveness of high school students at the present stage of development of society. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | ua |
dc.subject | методика навчання географії | ua |
dc.subject | географія | ua |
dc.subject | економіка | ua |
dc.subject | урок | ua |
dc.subject | сугестопедія | ua |
dc.subject | профільне навчання | ua |
dc.subject | учні | ua |
dc.subject | geography | ua |
dc.subject | economy | ua |
dc.subject | class | ua |
dc.subject | suggestopedia | ua |
dc.subject | profile school | ua |
dc.subject | students | ua |
dc.subject.classification | 37.091.33:33+91 | ua |
dc.title | Використання елементів сугестопедії у профільному навчанні з географії та економіки | ua |
dc.title.alternative | The use of elements of suggestopedia in profile teaching geografhy and economics | ua |
dc.type | Article | ua |