У статті охарактеризовано вплив оздоровчої гімнастики на гармонійний розвиток майбутніх вчителів фізичної культури.Зазначено, що до різноманітних форм занять оздоровчої гімнастики відносяться стретчинг, фітнес, хореографія, фітнес-йога та ін. Доведено, що фізичні вправи в оздоровчій гімнастиці спрямовані на зміцнення опорно-рухового апарату, підвищують позитивне ставлення студентів до власного здоров’я та є продуктивним засобом вдосконалення занять з фізичної культури у вищому навчальному закладі. Встановлено позитивний ефект регулярних занять оздоровчою гімнастикою на психоемоційний станстудентів: зниження рівня тривожності, нервово-психічної напруги, поліпшення самопочуття і настрою, підвищення рухової активності. Загалом заняття оздоровчою гімнастикою становлять собою динамічно розвинену психолого-педагогічну систему занять фізичними вправами оздоровчої спрямованості, тактику реалізації цієї системи, яка призначена для підтримки, збереження та покращення фізичного здоров’я і психічного стану, профілактику хвороб та підготовку до професійної діяльності майбутніх вчителів фізичної культури.
В статье охарактеризованы влияние оздоровительной гимнастики на гармоничное развитие будущих учителей физической культуры. Отмечено, что к различным формам занятий оздоровительной гимнастики относятся стретчинг, фитнес, хореография, фитнес-йога и др. Доказано, что физические упражнения в оздоровительной гимнастике направлены на укрепление опорно-двигательного аппарата, повышают положительное отношение студентов к собственному здоровью и является продуктивным средством совершенствования занятий по физической культуре в высшем учебном заведении. Установлено положительный эффект регулярных занятий оздоровительной гимнастикой на психоэмоциональное состояние студентов: снижение уровня тревожности, нервно-психического напряжения, улучшение самочувствия и настроения, повышение двигательной активности. В общем занятия оздоровительной гимнастикой составляют собой динамично развитую психолого-педагогическую систему занятий физическими упражнениями оздоровительной направленности, тактику реализации этой системы, которая предназначена для поддержания, сохранения и улучшения физического здоровья и психического состояния, профилактику болезней и подготовку к профессиональной деятельности будущих учителей физической культуры.
The article describes the effect of health gymnastics on the harmonious development of future teachers of physical culture. It is noted that various forms of exercises include gym stretching, fitness, choreography, fitness yoga, etc. It is proved that physical exercises in improving gymnastics are aimed at strengthening the musculoskeletal system, raising the students' positive attitude towards their own health and being a productive means of perfection. physical education classes at a higher educational institution. The positive effect of regular gymnastics training on the psychoemotional state of students has been established: reduction of anxiety, nervous-psychic tension, improvement of the state of health and mood, increase of motor activity. In addition, it is noted that regular gymnastics exercises have a significant health effect on the body of students. In general, gymnastics classes are a dynamically developed psychological and pedagogical system of exercise exercises of health, the tactics of the implementation of this system, which is designed to maintain, maintain and improve physical health and mental health, disease prevention and training for future teachers of physical education.