В статті зазначається, що гімнастика займає одне з провідних місць у фізичному виховання школярів,основні завдання якої спрямовані на формування рухових умінь та навичок виконання гімнастичних вправ, а також на придбання учнями спеціальних теоретичних знань. Крім цього визначено гімнастичні вправи як дієвий засіб зміцнення здоров’я учнів, підвищення рівня фізичного розвитку, тренованості та працездатності, розвиток рухових здібностей. Обґрунтовано практичну підготовку майбутніх учителів фізичної культури до успішного навчання гімнастичним вправам школярів, що характеризується формуванням в студенів умінь раціонально використовувати систему засобів (методи, методичні прийоми, принципи, умови в яких проводяться заняття). Проаналізовано зміст дисципліни «Теорія і методика викладання гімнастики», яка забезпечує оволодіння теоретико-методичними знаннями, практичними уміннями викладання гімнастики у загальноосвітніх навчальних закладах. Розкрито форми навчальних занять у вузі відповідного профілю.
В статье отмечается, что гимнастика занимает одно из ведущих мест в физическом воспитание школьников, основные задания которой направлены на формирование двигательных умений и навыков выполнения гимнастических упражнений, а также на приобретение учениками специальных теоретических знаний. Кроме этого определены гимнастические упражнения как действенное средство укрепления здоровья учеников, повышения уровня их физического развития, тренированности и работоспособности, развитие двигательных способностей. Обоснована практическая подготовка будущих учителей физической культуры для успешного обучения гимнастическим упражнениям школьников, что характеризуется формированием в студентов умений рационально использовать систему средств (методы, методические приемы, принципы, условия в которых проводятся занятие). Проанализировано содержание дисциплины «Теория и методика преподавания гимнастики», которая обеспечивает овладение теоретико-методическими знаниями, практическими умениями преподавания гимнастики в общеобразовательных учебных заведениях. Раскрыты формы учебных занятий в вузе соответствующего профиля.
The article notes that gymnastics occupies one of the leading places in the physical education of schoolchildren, whose main tasks are to develop motor skills and skills to perform gymnastic exercises, as well as to acquire special theoretical knowledge by students. In addition, gymnastic exercises are defined as an effective means of improving students' health , increasing their level of physical development, fitness and performance, the development of motor abilities. The practical training of future physical education teachers for the successful training of gymnastic exercises of schoolchildren is substantiated, which is characterized by the formation in students of skills of rationally using the system of means (methods, teaching methods, principles, conditions in which the lesson is held). The content of the discipline "Theory and Methods of Teaching Gymnastics", which provides the mastery of theoretical and methodological knowledge, practical skills of teaching gymnastics in secondary schools, is analyzed. Disclosed forms of training sessions in the university of the appropriate profile.