Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика розвитку витривалості у студенток педагогічних спеціальностей на різних етапах навчання у закладі вищоі освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Салогуб, В. М.
dc.contributor.author Чахвадзе, Н. Ю.
dc.date.accessioned 2020-01-17T12:06:24Z
dc.date.available 2020-01-17T12:06:24Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Салогуб, В. М. Методика розвитку витривалості у студенток педагогічних спеціальностей на різних етапах навчання у закладі вищоі освіти / В. М. Салогуб, Н. Ю. Чахвадзе // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 3К (110). - С. 499-502. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26916
dc.description.abstract Визначено зміст фізичного навантаження який сприяє з одного боку, розвитку витривалості та форм її прояву, а з іншого – дозволяє вдосконалення усіх основних м’язових груп, що є актуальним в період активного нарощування активної і пасивної маси, який у дівчат спостерігається з 16 до 20 років. Однак, впровадження вищезгаданих засобів сприяє розвитку аеробних і змішаних механізмів не у всіх випадках та має вікові особливості. Отримані результати експериментального дослідження свідчать про можливість використання з метою вдосконалення аеробних спроможностей у всіх вікових групах тільки засобів «підйоми тулуба та біг на 1000 м з помірною інтенсивністю». Проведений аналіз свідчить, що сприйняття серцево-судинною системою одних і тих самих засобів має змішану динаміку, яка у деяких випадках може бути обумовлена збільшення обсягу чи інтенсивності виконання завдання. ua
dc.description.abstract Определено содержание физической нагрузки которая способствует с одной стороны, развитию выносливости и форм ее проявления, а с другой – позволяет совершенствовать все основные мышечные группы. Это является актуальным в период наращивания активной и пассивной массы, что и наблюдается у девушек с 16 до 20 лет. Однако, внедрение вышеуказанных средств способствует развитию аэробных и смешанных механизмов не во всех случаях и имеет возрастные особенности. Полученные результаты экспериментального исследования свидетельствуют о возможности использования в целях совершенствования аэробных возможностей во всех возрастных группах только средств «подъемы туловища и бег на 1000 м с умеренной интенсивностью». Проведенный анализ свидетельствует, что восприятие сердечно-сосудистой системой одних и тех же средств имеет смешанную динамику, которая в некоторых случаях может быть обусловлена увеличения объема или интенсивности выполнения задачи. ua
dc.description.abstract Modern pedagogical practice of physical training of student youth possesses the necessary arsenal of means for realization of a health-improving task in the conditions of a higher educational institution, however, the lack of scientifically grounded technology for the implementation of the indicated means does not allow to effectively solve topical problems. The content of physical activity, which contributes, on the one hand, to the development of endurance and forms of its manifestation, is determined on the one hand, and on the other hand, it allows for the improvement of all major muscle groups, which is relevant during the active increase of the active and passive mass, which is observed in girls from 16 to 20 years However, the introduction of the above-mentioned means contributes to the development of aerobic and mixed mechanisms, not in all cases, but has age-specific features, indicating the dynamism of improving both the functions of the body and components of physical fitness.The results of the experimental study indicate the possibility of using aerobic capacity in all age groups to use only means of "body lift and running at 1000 m with moderate intensity", as well as a set of exercises aimed at developing flexibility that was used in the process of preparing students for the main parts of the lesson. The analysis shows that the perception of the cardiovascular system of the same means has a mixed dynamic, which in some cases may be due to an increase in the volume or intensity of the task, but in general, it is necessary to note the decline in the level of development of functional abilities, depending on the age of the contingent in question. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject студентки ua
dc.subject витривалість ua
dc.subject методика розвитку ua
dc.subject вікові особливості ua
dc.subject выносливость ua
dc.subject методика развития ua
dc.subject возрастные особенности ua
dc.subject students ua
dc.subject endurance ua
dc.subject method of development ua
dc.subject age features ua
dc.subject.classification 378.015.31:796 ua
dc.title Методика розвитку витривалості у студенток педагогічних спеціальностей на різних етапах навчання у закладі вищоі освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу