Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Цінностне ставлення студентів щодо формування мотивації до занять фізичною культурою

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябченко, В. Г.
dc.date.accessioned 2020-01-17T11:43:25Z
dc.date.available 2020-01-17T11:43:25Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Рябченко, В. Г. Цінностне ставлення студентів щодо формування мотивації до занять фізичною культурою / В. Г. Рябченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 3К (110). - С. 491-495. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26914
dc.description.abstract Визначено, що однією з дисциплін в умовах вищого навчального закладу, яка дозволить одночасно вирішувати не тільки освітню і виховну, але і оздоровчі задачі – є заняття фізичною культурою. Останні роки відповідна учбово-виховна система зазнає вплив від невдалих експериментів і на сучасному етапі, якість її функціонування залежить від рішення адміністрації вищого навчального закладу. В процесі навчання у вищому навчальному закладі відбувається не тільки навчання фахівця, а й становлення його особистості, формується професійна спрямованість особистості, тобто прагнення використовувати свої знання, досвід, здібності в сфері обраної професії. Ведеться пошук ефективних шляхів активізації пізнавальної діяльності студентів. Педагоги пропонують в основному двома способами. Один з них – активізація пізнавальних інтересів студентів на окремих етапах навчального процесу за умов використання різних форм і методів навчання; інший – визнання активного пізнавального процесу рисою особистості, і таким чином створення необхідних і достатніх умов, що сприяють підтриманню активності студентів на протязі всього освітнього процесу. Тоді, на їхню думку, пізнавальний процес набуває стійкого характеру і стає особистісним якістю студента, як суб’єкта навчального процесу. В основі цих підходів лежить активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів за рахунок пошуку оптимального співвідношення між традиційними та інноваційними педагогічними методами, організаційними формами і засобами сфери освітнього процесу. ua
dc.description.abstract Определено, что одной из дисциплин в высших учебных заведениях, которая даст возможность одновременно решать не только образовательные и воспитательные, а также оздоровительные задачи -является физическая культура. За последнее время учебно-воспитательная система испытывает на себе влияние неудачных экспериментов; на современном этапе качество её функционирования зависит от решения администрации высшего учебного заведения. В процессе обучения в высшем учебном заведении происходит не только обучение специалиста, а и становление его личности; формируется профессиональная направленность личности, то есть стремление использовать свои знания, опыт, способности в сфере выбранной профессии. Ведётся поиск эффективных путей активизации познавательной деятельности студентов. Педагоги предлагают в основном два способа. Один из них – это активизация познавательных интересов студентов на отдельных этапах учебного процесса при условии использования различных форм и методов обучения; другой – признание активного познавательного процесса в качестве характерной особенности личности и таким образом создание необходимых и достаточных условий, которые способствуют поддержанию активности студентов на протяжении всего процесса обучения. Тогда, по их мнению, познавательный процесс принимает устойчивый характер и становится личностным качеством студента, как субъекта учебного процесса. В основе этих подходов находится активизация учебно-познавательной деятельности студентов за счёт поиска оптимального соотношения между традиционными и инновационными педагогическими методами, а также организационными формами и средствами сферы образовательного процесса. ua
dc.description.abstract There are determined that the physical culture is one of the disciplines at higher educational establishments which will give possibilities at the same time to solve not only educational and bringing up tasks but also health tasks. During last years learning and bringing up system is being influenced of non – successful experiments; at present a quality of functioning this system is depended on a decision of administration of higher educational establishment. During learning at higher educational establishment it takes place not only learning a specialist but also standing his / her person; professional direction is formed of a person that is desiring to use one’s knowledge as well as experience and abilities at the sphere of chosen profession. A search of effective ways of an activization of cognitive students’ activities are being leaded. Pedagogics propose mainly two ways. One of them is the activization of cognitive students’ interests on certain stages of learning process when using various forms and methods of learning; next method is the acknowledgement of active cognitive process as feature element of a person; so it takes place creating neccessive and enough conditions which promote sustaining an activity of students during all process of learning. So cognitive process has stable nature and is personal quality of a student as the subject of learning process. At the base of these approaches it is the activization of learning and cognitive activities of students at the expense of search of optimal relationship between traditional and innovative pedagogical methods as well as organizational forms and means of learning process. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject фізична культура ua
dc.subject мотивація студентів до занять ua
dc.subject активність студентів ua
dc.subject професійна спрямованість ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject физическая культура ua
dc.subject мотивация студентов к занятиям ua
dc.subject активность студентов ua
dc.subject профессиональная направленность ua
dc.subject physical education ua
dc.subject physical culture ua
dc.subject motivation of students for studies ua
dc.subject students' activity ua
dc.subject professional orientation ua
dc.subject.classification 796.8.043.61 ua
dc.title Цінностне ставлення студентів щодо формування мотивації до занять фізичною культурою ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу