Розглянуто зміст роботи над американською новорічною піснею «Jingle Bells» на заняттях з англійської мови зі студентами в умовах університетської освіти. Автор пропонує шляхи упровадження у викладання іноземної мови за професійним спрямуванням лінгвосоціокультурного підходу, що зумовлює апробацію інноваційних методів навчання, орієнтованих на ознайомлення та розуміння історії, культури, традицій країни, національного характеру мови вивчення (США), інтенсифікацію когнітивної і комунікативної активності студентів, взаємодію учасників навчально-виховного процесу. Соціокультурний аспект представлено соціальними цінностями та соціальною поведінкою всередині американського суспільства у 19 ст.; етнокультурний аспект − описом життя людей, їхнього побуту, свят в Америці того часу; культурний − представлено шляхом висвітлення створення новорічної пісні «Jingle Bells», виникнення мінстрел-шоу.
Using American New Year’s song «Jingle Bells» in students’ professional training is presented. The content of work with songs at the English language lessons with students of the humanities of higher educational establishments is explored.
To understand the difference of cultural-historical environment and national character of world language, also to understand the meaning of language units as a cultural component. Historical and cultural background, which includes not only knowledge of history, but also knowledge of culture of the language community in the process of its historical development; socio-cultural background – peculiarities of communication within the society, social behavior, social values in 19th century, conversation formulae, non-verbal communication; ethno-cultural background, which includes information about the way of life, traditions, holidays, etc; cultural background is presented by lighting the creation of New Year's song "Jingle Bells", the emergence of minstrel shows.
Рассматривается содержание работы над американской новогодней песней «Jingle Bells» на занятиях по английскому языку со студентами в условиях университетского образования. Автор описывает направления использования лингвосоциокультурного подхода в организации процесса преподавания иностранного языка профессиональной направленности, что позволяет апробировать инновационные методы обучения иностранного языка, ориентированные на ознакомление и понимание истории, культуры, традиций, национального характера страны изучения языка (США), интенсификацию когнитивной и коммуникативной активности студентов, а также взаимодействие участников образовательного процесса. Социокультурный аспект представлен социальными ценностями и социальным устройством американского общества в 19 столетии; этнокультурный аспект представлен описанием жизни и быта людей, праздников в Америке того времени; культурный аспект представлен путём освещения создания новогодней песни «Jingle Bells», возникновения минстрел-шоу.