У статті проаналізовано науково-педагогічну та спеціальну методичну літературу з питань науково-освітніх аспектів формування позитивного ставлення студентів гуманітарних спеціальностей до здоров'язбережувальної діяльності. Здійснено дефінітивний аналіз понять "здоров'язбережувальна діяльність", "здоров'язбереження" та "здоровий спосіб життя". Проведено анкетування студентів другого курсу гуманітарних спеціальностей НПУ імені М. П. Драгоманова. На основі результатів анкетування встановлено, що 80 % студентів вважають доцільним формувати у них позитивне ставлення до здоров'язбережувальної діяльності; лише у 28,89 % студентів повністю сформоване позитивне ставлення до здоров'язбережувальної діяльності; повністю володіють знаннями про зміст здоров'язбережувальної діяльності 24,44 % студентів; отримують знання про здоров'язбережувальну діяльність від викладача на заняттях з навчальної дисципліни «Фізичне виховання» лише 13,34 % студентів; хотіли б на заняттях з навчальної дисципліни «Фізичне виховання» отримати інформацію про здоров'язбережувальну діяльність 44,44 % студентів; потребують розробленого і призначеного саме для них комплексу фізичних вправ для зміцнення здоров'я 66,67 % студентів.
В статье проанализирована научно-педагогическая и специальная методическая литература по вопросам научно-образовательных аспектов формирования положительного отношения студентов гуманитарных специальностей к здоровьесберегательной деятельности. Осуществлен анализ дефиниций «здоровьесберегательная деятельность», «здоровьесбережение» и «здоровый образ жизни».
Проведено анкетирование студентов второго курса гуманитарных специальностей НПУ имени М.П. Драгоманова. На основе результатов анкетирования установлено: 80% студентов считают целесообразным формировать у них положительное отношение к здоровьесберегательной деятельности; только у 28,89% респондентов полностью сформировано положительное отношение к здоровьесберегательной деятельности; полностью владеют знаниями о содержании здоровьесберегательной деятельности – 24,44% проанкетированных; получают знания о здоровьесберегательной деятельности от преподавателя на занятиях по дисциплине «Физическое воспитание» только 13,34% студентов; хотели бы на занятиях по дисциплине «Физическое воспитание» получить информацию о здоровьесберегательной деятельности 44,44% студентов; требует разработанного и предназначенного именно для них комплекса физических упражнений для укрепления здоровья 66,67% студентов.
The article analyzes the scientific, pedagogical and special methodological literature on the issues of scientific and educational aspects of the formation of a positive attitude of the humanitarian students to health saving activities. The analysis of the definitions of “health-saving activity”, “health-saving” and “healthy lifestyle” was carried out. A survey of second-year students of the humanities from National Pedagogical Dragomanov University. Based on the results of the survey, it has been established: 80% of students consider it appropriate to form a positive attitude towards health-saving activities in them; only 28.89% of respondents fully developed a positive attitude towards health-saving activities; have full knowledge of the content of health-saving activities - 24.44% of those questioned; Only 13.34% of students get knowledge about health-saving activity from a teacher in in class on discipline “Physical education”; would like to get information on the health-saving activity of 44.44% of students in the in class on discipline “Physical Education”; requires a set of physical exercises designed and intended for them to promote the health of 66.67% of students.