У статті проаналізовано і узагальнено науково-методичну літературу щодо особливості організації занять та навчання футболу учнів початкових класів. Розкрито можливості реалізації проблеми диференційованого навчання руховим діям в процесі занять футболом молодших школярів під час уроків з фізичної культури. Встановлено доцільність початку занять футболом з молодшого шкільного віку на уроках з фізичної культури учнів загально освітніх шкіл, необхідність у процесі навчання рухових умінь враховувати особливості морфо функціонального і психічного розвитку організму дітей. Визначено особливості організації занять та навчання футболу учнів початкової школи в педагогічній теорії. Виявлено тенденцію до позитивної динаміки формування рухових умінь учнів 1-4 класів під час вивчення гри у футбол під час занять з фізичної культури.
В статье проанализированы и обобщены научно-методическую литературу об особенностях организации занятий и обучения футболу учеников начальных классов. Раскрыты возможности реализации проблемы дифференцированного обучения двигательным действиям в процессе занятий футболом младших школьников на уроках физической культуры. Установлена целесообразность начала занятий футболом с младшего школьного возраста на уроках физической культуры учащихся общеобразовательных образовательных школ, необходимость в процессе обучения двигательных умений учитывать особенности морфо функционального и психического развития организма детей. Определены особенности организации занятий и обучения футболу учеников начальной школы в педагогической теории. Выявлена тенденция к положительной динамике формирования двигательных умений учащихся 1-4 классов при изучении игры в футбол во время занятий по физической культуре.
The article analyzes and summarizes scientific and methodical literature on the peculiarities of the organization of classes and the training of football for elementary school students. The possibilities of realization of the problem of differentiated training in motor activity in the course of football lessons of pupils during physical education lessons are revealed. The expediency of beginning of football lessons from junior school age on the lessons of physical culture of students of general educational schools, necessity in the process of training of motor skills to take into account peculiarities of morphological functional and mental development of an organism of children is established. The peculiarities of organization of classes and football training for elementary school pupils in pedagogical theory are determined. A tendency towards positive dynamics of formation of motor skills of pupils of grades 1-4 during the study of the game of football during physical education classes was revealed.