На підставі теоретичного аналізу сучасних підходів до психологічного супроводу спортивної діяльності спортсменів високої кваліфікації визначено невід’ємність реабілітаційного супроводу спортивної діяльності у складовій системі підготовки осіб з порушеннями психофізичного розвитку в спорті інвалідів, що актуалізує врахування ключових теоретичних положень сучасної системи підготовки спортсменів.
Основою формування психологічної готовності спортсменів до змагальної діяльності є інтелектуальний розвиток, емоційна зрілість і соціалізація. Разом з розвитком здатності максимізувати фізичні можливості забезпечують вдосконалення механізмів підготовки до змагань спортсменів-інвалідів з різними вадами, що сформувалися в сукупності їх техніко-тактичної, функціональної і психологічної підготовленості. Психологічна підтримка тренувань і змагальної діяльності спортсмена по психофізичному розвитку передбачає розробку інноваційних методик. Ці методики мають забезпечити формування їх готовності до відповідальних змагань.
На основании теоретического анализа современных подходов к психологическому сопровождению спортивной деятельности спортсменов высокой квалификации определена неотделимость реабилитационного сопровождения спортивной деятельности в составляющей системе подготовки лиц с нарушениями психофизического развития в спорте инвалидов, что актуализирует учет ключевых теоретических положений современной системы подготовки спортсменов. Основой формирования психологической готовности спортсменов к соревновательной деятельности является интеллектуальное развитие, эмоциональная зрелость и социализация. Вместе с развитием способности максимизировать физические возможности обеспечивают совершенствование механизмов подготовки к соревнованиям спортсменов-инвалидов с различными нарушениями, которые сформировались в совокупности их технико-тактической, функциональной и психологической подготовленности. Психологическая поддержка тренировок и соревновательной деятельности спортсмена по психофизическому развитию предполагает разработку инновационных методик. Эти методики должны обеспечить формирование их готовности к ответственным соревнованиям.
Based on the theoretical analysis of modern approaches to psychological support sports activities qualifications defined psychological preparation practical aspects of psychophysical development violation athletes in disabled sports. Psychological readiness of athletes with disabilities is considered as a factor in sport victories. Psychological readiness due to specific psychological characteristics of the athletes. These features include emotional and volitional stability, ability to mobilize, psychological endurance in terms of fatigue growth and exhaustion, self-control, determination, will to win, sports rage, active self-regulation. The formation basis of psychological readiness of athletes to competitive activity is intellectual development, emotional maturity and socialization. They, together with the development of the ability to maximize the physical capabilities provide improved mechanisms Competition preparation of disabled athletes with blurred vision, movement dysfunctions, mental formed a set of their technical and tactical, functional and psychological readiness. Psychological support training and competitive activities of athlete’s psychophysical development involves the development of innovative techniques. Those methodic need to provide formation of their readiness to responsible competitions.