ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гринько, В. М. | |
dc.contributor.author | Куделко, В. Е. | |
dc.date.accessioned | 2020-01-11T11:46:28Z | |
dc.date.available | 2020-01-11T11:46:28Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Гринько, В. М. Вплив занять аеробної спрямованості на координаційні здібності студентів. Динаміка та прогнозування / В. М. Гринько, В. Е. Куделко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 3К (110). - С. 169-174. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26795 | |
dc.description.abstract | Динаміка та прогнозування. Мета: метою дослідження було експериментально перевірити рівень впливу занять аеробного характеру (кросова підготовка та базова аеробіка) на координацію рухів студентів. Для перевірки результатів було використано вправу «перекиди вперед», яка складалась з трьох перекидів за проміжок часу. Аналіз отриманих даних було проаналізовано за допомогою метода Херста. Висновки: експериментально доведено ефективність методологічного підходу до розробки програми з фізичного виховання для студентів груп зі спортивною спрямованістю, що поєднує в собі загальноприйняті засоби розвитку фізичних якостей та новітні методики для їх покращення. Обґрунтовано програму фізичного виховання для студентів груп зі спортивною спрямованістю (секційні заняття) настільний теніс з включенням занять аеробного характеру (кросова підготовка та базова аеробіка). Розроблення та включення в навчальну програму зі спортивною спрямованістю (секційні заняття) настільний теніс, занять аеробного характеру (кросова підготовка та елементи базової аеробіки), більш якісно вплинуло координацію рухів студентів. | ua |
dc.description.abstract | Динамика и прогнозирование. Цель: целью исследования было экспериментально проверить уровень влияния занятий аэробного характера (кроссовая подготовка и базовая аэробика) на координацию движений студентов. Для проверки результатов было использовано упражнение «кувырки вперед», которое состояло из трех кувырков за промежуток времени. Анализ полученных данных был проанализирован с помощью метода Херста. Выводы: экспериментально доказана эффективность методологического подхода к разработке программы по физическому воспитанию для студентов групп со спортивной направленностью, сочетающей в себе общепринятые средства развития физических качеств и новейшие методики для их улучшения. Обоснованно программу физического воспитания для студентов групп со спортивной направленностью (секционные занятия) настольный теннис с введением занятий аэробного характера (кроссовая подготовка и базовая аэробика). Разработка и введение в учебную программу со спортивной направленностью (секционные занятия) настольный теннис, занятий аэробного характера (кроссовая подготовка и элементы базовой аэробики), более качественно повлияло координацию движений студентов. | ua |
dc.description.abstract | Dynamics and forecasting. Purpose: the purpose of the study was to experimentally check the level of influence of aerobic classes (cross training and basic aerobics) on the coordination of student movements. To test the results, the exercise “Flip-flops forward” was used, which consisted of three flip-flops over a period of time. Analysis of the data obtained was analyzed using the Herst method. Conclusions: The experimentally proved the effectiveness of a methodological approach to the development of a physical education program for students of groups with a sports orientation, combining generally accepted means of developing physical qualities and the latest techniques for improving them. The program of physical education for students of groups with a sports orientation (sectional classes) table tennis with the introduction of aerobic classes (cross-training and basic aerobics) has been substantiated. The development and introduction to the curriculum with a sports orientation (sectional classes), table tennis, aerobic classes (cross training and elements of basic aerobics), and better influenced the coordination of student movements. And the method of exponential smoothing makes it possible to predict the results for the future. One of the advantages of the calculation method proposed in the article is that fractal analysis allows us to detect stochastic (random) time series. In such time series there is no long-term statistical dependence. Stochastic time series cannot be predicted by known methods of extrapolation. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | Аеробні заняття | ua |
dc.subject | координація | ua |
dc.subject | перекиди вперед | ua |
dc.subject | метод Херста | ua |
dc.subject | фрактальний аналіз | ua |
dc.subject | Aerobic exercises | ua |
dc.subject | coordination | ua |
dc.subject | forward movement | ua |
dc.subject | Hurst method | ua |
dc.subject | fractal analysis | ua |
dc.title | Вплив занять аеробної спрямованості на координаційні здібності студентів. Динаміка та прогнозування | ua |
dc.type | Article | ua |