Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування слухацької культури підлітків засобами мультимедійних технологій на уроках музики в загальноосвітній школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сяо, Цзяцзюнь
dc.date.accessioned 2020-01-11T11:01:35Z
dc.date.available 2020-01-11T11:01:35Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Сяо Цзяцзюнь. Методика формування слухацької культури підлітків засобами мультимедійних технологій на уроках музики в загальноосвітній школі : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання ; 011 - освітні, педагогічні науки / Сяо Цзяцзюнь ; [наук. керівник Савченко Регіна Анатоліївна] ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 20 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26789
dc.description.abstract Актуальність дисертаційного дослідження обумовлена завданнями загальної музичної освіти, пріоритетним завданням якої є підготовка школяра, здатного до самореалізації в світових умовах; підвищення його загальної, зокрема музично – слухацької культури; використання в цьому процесі мультимедійних технологій, що стимулюють до продуктивної, творчої діяльності. У дослідженні виділено структурні компоненти системи формування слухацької культури підлітків: інформаційно - мотиваційний, усвідомлено - когнітивний, аналітико -діяльнісний, дієво-рефлексивний. Розроблено, теоретично обґрунтовано і експериментально перевірено організаційно-методичну модель формування слухацької культури підлітків засобами мультимедійних технологій, яка впроваджувалася на трьох етапах дослідження: підготовчому, інформаційно-пізнавальному, активно - творчому. Розроблено та експериментально перевірено методику формування слухацької культури підлітків засобами мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва в загальноосвітніх школах. Доведено, що ефективність формування слухацької культури підлітків засобами мультимедійних технологій ґрунтується на методологічних підходах – компетентнісному і інформаційному, та залежить від забезпечення відповідних педагогічних принципів, умов та методів навчання. ua
dc.description.abstract Актуальность диссертационного исследования обусловлена задачами общего музыкального образования, приоритетной задачей которого является подготовка школьника, способного к самореализации в мировых условиях; повышение его общей, в частности музыкально - слушательской культуры; использование в этом процессе мультимедийных технологий, которые стимулируют к продуктивной, творческой деятельности. Разработана и экспериментально проверена методика формирования слушательской культуры подростков средствами мультимедийных технологий на уроках музыкального искусства в общеобразовательных школах. В исследовании выделены структурные компоненты системы формирования слушательской культуры подростков:информационно - мотивационный, осознанно-когнитивный, аналитико - деятельностный, действенно-рефлексивный. Доказано, что эффективность формирования слушательской культуры подростков средствами мультимедийных технологий основывается на методологических подходах – компетентностном и информационном, и зависит от обеспечения соответствующих педагогических принципов, условий и методов обучения. Разработана, теоретически обоснована и экспериментально проверена организационно-методическая модель формирования слушательской культуры подростков средствами мультимедийных технологий, которая внедрялась на трех этапах исследования: подготовительном, информационно-познавательном, активно-творческом. Эффективность методики формирования слушательской культуры подростков средствами мультимедийных технологий подтвердилась математико-статистической проверкой–методом статистического t-критерия распределения Стьюдента. ua
dc.description.abstract The relevance of the dissertation research is due to the objectives of general music education, the priority of which is to prepare a student who is capable of self- realization in the world; increase of its general, in particular, music and audience culture; use in this process multimedia technologies that stimulate productive, creative activity. Developed and experimentally tested methods of shaping the adolescent's listening culture by means of multimedia technologies in music lessons in general education schools. The study highlighted the structural components of the system of formation of the adolescent listening culture: information - motivational, consciously - cognitive, analytical - activity, effective - reflexive. It is proved that the effectiveness of the formation of adolescent listening culture by means of multimedia technologies is based on methodological approaches - competence and information, and depends on the provision of appropriate pedagogical principles, conditions and teaching methods. An organizational and methodological model of the formation of the adolescent listening culture of adolescents using multimedia technologies was developed, theoretically substantiated and experimentally verified, which was introduced at three stages of the study: preparatory, informational, cognitive, and creative. The effectiveness of the formation of adolescent listening culture by means of multimedia technologies was confirmed by a mathematical-statistical test - using the statistical t-criterion of Student’s distribution. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова ua
dc.subject слухацька культура підлітків ua
dc.subject мультимедійні засоби навчання ua
dc.subject урок музичного мистецтва ua
dc.subject методологічні підходи ua
dc.subject педагогічні принципи та умови ua
dc.subject поетапна формувальна методика ua
dc.subject слушательская культура подростков ua
dc.subject мультимедийные средства обучения ua
dc.subject урок музыкального искусства ua
dc.subject методологические подходы ua
dc.subject педагогические принципы и условия ua
dc.subject поэтапная формирующая методика ua
dc.subject adolescent listening culture ua
dc.subject multimedia teaching aids ua
dc.subject music art lesson ua
dc.subject methodological approaches ua
dc.subject pedagogical principles and conditions ua
dc.subject step-by-step shaping methodolo ua
dc.subject.classification 37.016.78: 004.032.6(043.3) ua
dc.title Методика формування слухацької культури підлітків засобами мультимедійних технологій на уроках музики в загальноосвітній школі ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу