У статті розглядається проблема пошуку засобів підвищення ефективності фізичного виховання студентів. Проведені нами теоретичні дослідження дозволили визначити не лише найбільш дієвий засіб покращення здоров’я та функціональних можливостей студентів, а й методику навчання студентів оздоровчої ходьби та відповідну структуру процесу застосування даної методики у фізичному вихованні студентської молоді. Експериментальну програму занять оздоровчою ходьбою умовно розділили на три етапи: підготовчий етап – освоєння техніки оздоровчої ходьби; етап розширення рухового потенціалу і підвищення швидкості ходьби; етап подальшого вдосконалення прийомів ходьби і підвищення функціональних можливостей організму. Застосування експериментальної методики призвело до статистично достовірного покращення більшості функціональних показників основних систем організму студентів експериментальної групи.
В статье рассматривается проблема поиска средств повышения эффективности физического воспитания студентов. Проведенные нами теоретические исследования позволили определить не только наиболее действенное средство улучшения здоровья и функциональных возможностей студентов, но и методику обучения студентов оздоровительной ходьбы и соответствующую структуру процесса применения данной методики в физическом воспитании студенческой молодежи.
Экспериментальную программу занятий оздоровительной ходьбой условно разделили на три этапа: подготовительный этап освоения техники оздоровительной ходьбы; этап расширения двигательного потенциала и повышение скорости ходьбы; этап дальнейшего совершенствования приемов ходьбы и повышение функциональных возможностей организма. Применение экспериментальной методики привело к статистически достоверному улучшению большинства функциональных показателей основных систем организма студентов экспериментальной группы.
The article deals with the problem of finding the means to increase the effectiveness of physical education of students to meet higher education with European standards. As a result of the analysis of the scientific and methodological literature, it was determined that the process of physical education at the university requires the creation of conditions for individual and differentiated physical activity of students, taking into account the level of their physical development, health, physical fitness, morpho-functional status.