Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування умінь саморегуляції музично-виконавських дій майбутніх учителів музики в процесі фахової підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сунь, Сінь
dc.date.accessioned 2020-01-02T12:56:14Z
dc.date.available 2020-01-02T12:56:14Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Сунь Сінь. Формування умінь саморегуляції музично-виконавських дій майбутніх учителів музики в процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання / Сунь Сінь ; [наук. керівник Бодрова Тетяна Олександрівна] ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 19 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26690
dc.description.abstract У дисертаційній роботі обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено методику формування умінь саморегуляції музично-виконавських дій майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки. Досліджено психологічний феномен особистісної саморегуляції як домінантної властивості самосвідомості людини, висвітлено психолого-педагогічні механізми виконавської активності майбутніх учителів музики. Визначено комплекс саморегулятивних умінь майбутніх учителів музики, необхідних для успішного здійснення музично-виконавської діяльності, визначено педагогічні умови їх формування. Розроблено та обґрунтовано організаційно-методичну модель формування умінь саморегуляції музично- виконавських дій майбутніх учителів музики та впроваджено в навчально- виховний процес авторську методику формування досліджуваного феномена. Систематизовано та узагальнено результати педагогічного експерименту, здійснено кількісну та якісну перевірку ефективності отриманих даних. ua
dc.description.abstract В диссертации исследуется проблема саморегуляции человека в контексте теории художественного сознания. Разработана и експериментально проверена методика формирования умений саморегуляции музыкально-исполнительских действий будущих учителей музыки в процессе специальной подготовки. Исследован психологический феномен личностной саморегуляции как домінантного свойства самосознания человека, отражены психолого- педагогические механизмы исполнительской активности будущих педагогов- музыкантов. Автором определен комплекс саморегулятивных умений будущих учителей музыки, необходимых для успешного осуществления музыкально- исполнительской деятельности, разработаны принципы и педагогические условия их формирования. В исследовании нашла обоснование организационно- методическая модель формирования умений саморегуляции музыкально- исполнительских действий будущих учителей музыки, внедрена в учебно- воспитательный процесс авторская методика формирования исследуемого феномена. Систематизированы и обобщены результаты педагогического эксперимента, осуществлена количественная и качественная проверка эффективности полученных данных. ua
dc.description.abstract In this thesis paper the technique of the development of skills of self-regulation of musical activity and performance in future music teachers in the course of professional training is proved, developed and experimentally checked. In the thesis, psychological phenomenon of personal self-regulation as a dominant property of human self-consciousness is investigated; psychological and pedagogical mechanisms of performance in future music teachers are established, professional training in future music teachers from the standpoint of integrity, consistency and transparency are analyzed. The author develops a set of self-regulating skills in future music teachers necessary for the successful implementation of musical performance. Pedagogical conditions of the development of self-regulation of musical performance of students were developed for ensuring processes of "self-creation" of individuum on the basis of pedagogical support in music performance interaction, establishing interactive communication, dialogue "performer-listener" with the help of art and teaching techniques, achieving stress resistance in the process of performance with use of means of orthobiotics in pedagogy. In order to diagnose the skill level of self-regulation of musical activity and performance in future music teachers, the criterion apparatus of the study consisting of conceptual, volitional and reflexive blocks is developed. In the thesis paper, the organizational and methodical model is developed, and the technique of the development of skills of self-regulation of musical activity and performance in future music teachers is proved. This technique is implemented in two stages on the basis of the principles of performing self-activity, artistic and pedagogical reflexivity and professional self-improvement. The course and the results of pedagogical experiment are systematized and generalized, quantitative and qualitative verification of the effectiveness of step-by- step methods is carried out ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ua
dc.subject фахова підготовка майбутніх учителів музики ua
dc.subject самосвідомість ua
dc.subject самоактивність ua
dc.subject саморегуляція ua
dc.subject музично-виконавська діяльність ua
dc.subject уміння ua
dc.subject художньо-педагогічна інтерпретація ua
dc.subject поетапна методика ua
dc.subject специальнальная подготовка будущих учителей музыки ua
dc.subject самосознание ua
dc.subject самоактивность ua
dc.subject саморегуляция ua
dc.subject музыкально-исполнительская деятельность ua
dc.subject умение ua
dc.subject художественно-педагогическая интерпретация ua
dc.subject поэтапная методика ua
dc.subject professional training in future music teachers ua
dc.subject self-consciousness ua
dc.subject self-activity ua
dc.subject self-regulation ua
dc.subject musical performance ua
dc.subject skills ua
dc.subject artistic and pedagogical interpretation ua
dc.subject step-by-step method ua
dc.subject.classification 378.091.322-051:78(043.3) ua
dc.title Формування умінь саморегуляції музично-виконавських дій майбутніх учителів музики в процесі фахової підготовки ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу