Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Керування у навчально-тренувальному процесі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Терещенко, В. І.
dc.contributor.author Шевчук, А. В.
dc.date.accessioned 2020-01-02T08:05:49Z
dc.date.available 2020-01-02T08:05:49Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Терещенко, В. І. Керування у навчально-тренувальному процесі / В. І. Терещенко, А. В. Шевчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 9 (117). - С. 89-93. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26668
dc.description.abstract Організація будь-якого рівня складності для здійснення ефективної діяльності припускає визначення мети, що у практиці керування стає управлінською. Відповідальним за вирішення завдань у тренувальному процесі є тренер. Основний зміст його діяльності реалізується через послідовне вирішення управлінських завдань на всіх етапах планування тренування. Вирішення завдань керування ґрунтується на виділенні складності відносин між різними елементами системи. Зміст завдання повинен включати досягнення запланованих результатів, формування спеціалізованих функціональних станів, тобто при відомих умовах шукати невідомі шляхи ефективного вирішення завдань. Використовуючи термін «завдання», мають на увазі проблему, вирішення якої передбачає конкретну діяльність з чітким функціональним призначенням. Вирішення завдань може мати кілька змістів: рішення як план, спосіб, метод реалізації завдання; рішення як процес виконання плану; рішення як результат досягнення запланованих тренувальних завдань. ua
dc.description.abstract Организация любого уровня сложности для осуществления эффективной деятельности предполагает определение цели, в практике управления становится управленческой. Ответственным за решение задач в тренировочном процессе есть тренер. Основное содержание его деятельности реализуется через последовательное решение управленческих задач на всех этапах планирования тренировки. Решение задач управления основывается на выделении сложности отношений между различными элементами системы. Содержание задания должен включать достижения запланированных результатов, формирование специализированных функциональных состояний, то есть при известных условиях искать неизвестные пути эффективного решения задач. Используя термин «задача», имеют в виду проблему, решение которой предусматривает конкретную деятельность с четким функциональным назначением. Решение задач может иметь несколько смыслов: решение как план, способ, метод реализации задачи; решение как процесс выполнения плана; решение как результат достижения запланированных тренировочных задач. ua
dc.description.abstract The organization of any level of complexity implies the definition of objectives that it becomes managerial in management for implementation of effective activity. The coach is responsible for solving the tasks in the training process. The main activity content is realized through the consistent management of tasks at all stages of training planning. The solving tasks is based on highlighting the complexity of relationships between different elements of the system. The content of the task should include the achievement of the planned results, the formation of specialized functional states; it means to find unknown ways for effectively solve problems with good conditions. By using the term "tasks", they mean a problem whose solution involves specific activities with a clear functional purpose. The solving tasks can have several meanings: decision as a plan, way, method of implementation of the task; decisions as a plan implementation process; decisions as a result of the achievement of planned training tasks. When they talk about solving tasks, they mean a procedure for solving problem situation. Management tasks can be classified to creative category and can view it not only as the development of solutions, but also as the development of the problem itself. At the same time, a goal or task are an extrapolation of planned future but it has not yet been achieved result. The prerequisite of solving tasks are an awareness of the most important goal parameters and an attempt to incorporate them into specific performance activities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject керування ua
dc.subject завдання ua
dc.subject відповідальність ua
dc.subject рішення ua
dc.subject ризик ua
dc.subject тренер ua
dc.subject руководство ua
dc.subject задание ua
dc.subject ответственность ua
dc.subject решение ua
dc.subject риск ua
dc.subject management ua
dc.subject tasks ua
dc.subject responsibility ua
dc.subject decision ua
dc.subject risk ua
dc.subject coach ua
dc.title Керування у навчально-тренувальному процесі ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics