Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Индивидуально-дифференцированный подход в физическом воспитании

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Панкратов, Н. С.
dc.date.accessioned 2019-12-18T09:56:14Z
dc.date.available 2019-12-18T09:56:14Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Панкратов, Н. С. Индивидуально-дифференцированный подход в физическом воспитании / Н. С. Панкратов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 9 (117). - С. 59-62. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26658
dc.description.abstract Успешное осуществление учебного процесса по физическому воспитанию возможно лишь в том случае, если рационально используется весь арсенал средств двигательной подготовки при строгом соблюдении принципов методики физического воспитания с учетом уровня предварительной подготовки занимающихся. Последние научные данные свидетельствуют о том, что учебный процесс эффективен при условии индивидуально-дифференцированного подхода к физическому воспитанию и его тренирующей направленности. Однако такое перспективное направление очень медленно внедряется в практику работы. Это вызвано рядом причин. Прежде всего – недостаточностью знаний и наличия научно обоснованных методических рекомендаций об индивидуально-дифференцированном подходе к физическому воспитанию; большой организационной работой (с учетом особенностей ряда учебных заведений: сменность занятий, малочисленность факультетов, групповые семинарские занятия и т.д.) для того подхода; необходимостью качественного изменения учебного процесса и консерватизмом ряда преподавателей к прогрессивному направлению. ua
dc.description.abstract Успішне здійснення учбового процесу з фізичного виховання можливе лише в тому випадку, якщо раціонально використовується весь арсенал засобів рухової підготовки при строгому додерження принципів методики фізичного виховання з урахуванням попередньої підготовки займающихся. Останні наукові дані свідчать про те, що учбовий процес ефективен при умовах індивідуально-диференційованого підходу до фізичного виховання та його тренуючого напрямку. Таке перспективне направлення дуже повільно впроваджується в практику роботи. Це викликано багатьма причинами. Насамперед – недостатністю знань та наявністю науково обґрунтованих методичних рекомендацій до індивідуально-диференційованого підходу до фізичного виховання; великою організаційною роботою (з урахуванням особливостей низки учбових закладів: змінність занять, мала чисельність факультетів, групові семінарські заняття і т.п.) для такого підходу; необхідністю якісної зміни учбового процесу та консерватизму низки викладачів до прогресивного направлення. ua
dc.description.abstract The successful implementation of learning process on physical culture is possible only when all set of means of moving preparing is used rationally as well as when strict keeping of principles of methodics of physical education together with early preparing of learned people. The new scientific data show that learning process is effective when it is the individual and differential approach to physical education and to its training direction. Such persprective directionsintroduced very slowly to a practice of work. There are some reasons. First of all there is a lack of knowledge and scientifically grounded methodical recommendations to individual and differential approach to physical education; large organizational work (on the account of pecularities of some educational establishments: varieties of lessons, small quantities of faculties, group seminar lessons etcetera) for that approach; a necessity of qualitative change of learning process and a lack of desire of some teachers to developing progresive direction. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дифференцированное обучение ua
dc.subject учебный процесс ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject учебно-тренировочный процесс ua
dc.subject двигательные действия ua
dc.subject диференційоване навчання ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject навчально-тренувальний процес ua
dc.subject рухові дії ua
dc.subject differential learning ua
dc.subject learning process ua
dc.subject physical education ua
dc.subject learning and training process ua
dc.subject moving actions ua
dc.subject.classification 796.81-043.61 ua
dc.title Индивидуально-дифференцированный подход в физическом воспитании ua
dc.title.alternative Індивідуально-диференційований підхід у фізичному вихованні ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу