Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Реалізація концепції методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жамардій, В. О.
dc.date.accessioned 2019-12-12T12:09:47Z
dc.date.available 2019-12-12T12:09:47Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Жамардій, В. О. Реалізація концепції методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів / В. О. Жамардій // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 8 (116). - С. 38-42. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26599
dc.description.abstract У статті розглядаються шляхи реалізації концепції методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів. З’ясовано, що реалізація концепції методичної системи застосування фітнес-технологій має враховувати умови гуманізації, гуманітаризації та демократизації освіти. Процес опанування фітнес-технологіями здійснювався за трьома відомими аспектами: концептуальним (осмислення суттєвості фітнес-технологій, їх структури та функцій); категоріальним (оволодіння понятійним апаратом і визначенням основних категорій); гносеологічним (освоєння принципів і методів пізнання). Досліджено, що мета та завдання методичної системи застосування фітнес-технологій можуть бути досягнуті шляхом дотримання загальнодидактичних принципів навчання, модифікованих до фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів (культуровідповідності, інтеграції, підтримки фізкультурно-оздоровчих ініціатив, індивідуалізації, диференціації, оптимальності, самоорганізації, відповідальності, варіативності й альтернативності, принцип єдності навчання і виховання). ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются пути реализации концепции методической системы применения фитнес-технологий в образовательном процессе по физическому воспитанию студентов. Исследовано, что реализация концепции методической системы применения фитнес-технологий должна учитывать условия гуманизации, гуманитаризации и демократизации образования. Процесс освоения фитнес-технологий осуществлялся тремя известными аспектами: концептуальным (осмысление сущности фитнес-технологий, их структуры и функций); категориальным (овладение понятийным аппаратом и определением основных категорий); гносеологическим (освоение принципов и методов познания). Доказано, что цели и задачи методической системы применения фитнес-технологий могут быть достигнуты путем соблюдения общедидактических принципов обучения, модифицированных к физкультурно-оздоровительной деятельности студентов (культуросообразности, интеграции, поддержки физкультурно-оздоровительных инициатив, индивидуализации, дифференциации, оптимальности, самоорганизации, ответственности, вариативности и альтернативности, принцип единства обучения и воспитания). ua
dc.description.abstract The article deals with the ways of realization of the concept of methodical system of application of fitness technologies in the educational process on physical education of students. It has been found out that the implementation of the concept of a methodological system for the use of fitness technologies should take into account the conditions of humanization, humanization and democratization of education. The process of mastering fitness technologies was carried out in three known aspects: conceptual (understanding the essence of fitness technologies, their structure and functions); categorical (mastery of the conceptual apparatus and definition of the main categories); epistemological (mastering the principles and methods of cognition). It is proved that the goals and objectives of the methodological system of the use of fitness technologies can be achieved by observing the general didactic principles of training, modified to the students' physical and fitness activities (cultural fitness, integration, support of physical and fitness initiatives, individualization, differentiation, differentiation and alternatives, the principle of unity of education and upbringing). In general, the methodological system of application of fitness technologies should be carried out on the basis of a theoretical model, aimed at solving and providing a sufficient level of theoretical knowledge, the necessary motivational and value attitude of students to fitness technologies, means of physical culture and healthy lifestyle, harmonious development of the organism, high physical performance and a steady need for physical improvement in the process of their own professional activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject концепція ua
dc.subject методична система ua
dc.subject студенти ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject фітнес-технології ua
dc.subject концепция ua
dc.subject методическая система ua
dc.subject студенты ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject фитнес-технологии ua
dc.subject concept ua
dc.subject methodical system ua
dc.subject students ua
dc.subject physical education ua
dc.subject fitness technologies ua
dc.subject.classification 796.011.3:378 ua
dc.title Реалізація концепції методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу