З урахуванням динаміки етнічних переглядів людей життя в регіоні, багатоетнічного, поликулькультурному. Показано, що полiкултурная інтеграція впливає спільної діяльності і соціальних факторів цього зростання толерантності. Звертає увагу на поступове формування етнічних сприйнять вплив умов соціалізації і обставин життя, а також особливостей епоху соціальних питань. Соціально психологічні чинники навчання студентів є шляхом створення культури міжнаціональних відносин через освіти і навчання. Розглянуто модель освіти в полiкультурном регіону «Crimea».
The problem of training level of polyculture of man it is connected with the poly-ethnic tolerance, which is formed under the effect of the factors of the conditions of socialization and vital circumstances, specific character social of the tasks dependent on age. Process occurs into etnocontact to medium and to the system of etnosocial installations gradually. The basic means of the formation of tolerance in the polyculture medium are education and instruction. Is represented the models of education in the polyethnic region “the Crimea”.